Skip to main content

Ik heb de volgende situatie;

wij hebben een nieuwbouw woning en ik heb glasvezel aangevraagd.

nu blijkt bij navraag dat er maar 2 van de 10 woningen aangesloten zijn, de glasvezel is nog niet in onze woning aanwezig dus.

Na allerlei pogingen te hebben ondernomen bij KPN hoop ik hier wel succes te hebben.

mijn vraag is simpel, “Is er een tijdelijk alternatief aanwezig om toch internet en tv signaal te krijgen, wij moeten namelijk wachten tot 22 september alvorens de monteur de aansluiting gaat plaatsen, dit is niet acceptabel i.v.m. thuiswerksituatie.

 

Is Ziggo beschikbaar? Neem dan gewoon eerst Ziggo. Eventueel een maandelijks opzegbaar abonnement.

De kans dat u op 22 september meteen een werkende glasvezelaansluiting zult hebben is zo ongeveer 0% denk ik...


Hallo @Jisok ,

Is één van die twee huishoudens misschien een directe buur? Dan zou je kunnen overleggen of je tijdelijk een WiFi-code van hun mag gebruiken voor internet.

Voor TV zou je tijdelijk gebruik kunnen maken van Digitenne.

  


Mifi router kopen, en een onbeperkt internet simkaart.
Deze routers zorgen ervoor dat in dezelfde ruimte je apparaten op wifi kan laten draaien.

Gezinsleden die onbeperkt internet op mobiel hebben, deze laten gebruiken (bv door telefoon op hotspot te zetten)

Tijdelijk streaming diensten zoals netflix gebruiken om de tijd te overbruggen, programma's die je graag wil kijken proberen online terug te kijken.


Inderdaad Ziggo voor 1 jaar of als KPN je graag als klant wil hun een sim laten regelen met 100 gb en die in een mifi router doen. Het hangt een beetje af van je onderhandeling-skills en hoeveel ongemak je wil lopen door het eventueel gebruik van een mifi router.


Als je tv/Netflix gaat kijken is 100 GB zo weggeblazen.Â