Skip to main content

De kwaliteit van de internetverbinding lijkt steeds meer te verslechteren; interactieve tv schakelt traag en is soms blokkering, WiFi is traag en valt geregeld weg (tijdens videoconference om de 5 minuten een freeze), wifi-bereik in huis is waardeloos ondanks wifi-versterker. 

 

Zelfhulp-tool gebruikt om een te verbeteren, maar dit haalt niets uit. Tool verwijst door naar servicedesk.

 

Graag contact, want zo kan ik niet fatsoenlijk werken.

 

 

Beide aangesloten door de kpn monteur.


@vessie666 . Ok. dan pak ik het nu met jou op.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Profiel is aangevuld.


Zoals ik het nu kan inschatten staat er in jouw woning een experiabox en daar is een versterker op aangesloten.

Mijn vermoeden is, dat dit geen versterker van ons is.

Mijn voorstel is om jouw twee (gratis) Experia Wifi's te sturen. Voorwaarde is dat je die bekabeld aansluit en op tactische plekken in jouw woning neerzet.

Hiermee creëer je een nieuw, stabiel en snel wifi netwerk. Lijkt jou dit iets?


Hallo Erwin,

Bedankt voor je aanbod. Zoals ik in eerdere berichten ook aangeef, zijn de problemen meer dan alleen slecht wifi. Mijn v8 houdt er regelmatig mee op, of eigenlijk mijn vaste internet verbinding valt dan weg. Ik merk dat omdat naast de wifi ook mijn tv wegvalt, die via kabel is verbonden aan de v8. Dit gebeurt nu inmiddels dagelijks. Heel vervelend als dit tijdens een videoconference gebeurt en ik daardoor een deel van mijn vergadering mis.

Ik denk dan ook dat mijn v8 na jarenlange trouwe dienst toe is aan vervanging. Zeker als ik binnen enkele weken wordt aangesloten op glasvezel ook noodzakelijk zal zijn of in ieder geval geen overbodige luxe is.

Daarnaast heb zeker wel een wifiversterker van kpn, het type heb ik in een van mijn eerste berichten aangegeven. Zowel de wifiversterker, v8 als tv zijn 2 jaar geleden na mijn verhuizing door een kpn monteur geïnstalleerd. Nooit problemen gehad tot een half-3/4 jaar terug. Toen ik ineens genoegen moest nemen met minder internetsnelheid. De laatste 3 maanden is het echter verergerd en wordt mij vanuit huis werken bijna onmogelijk gemaakt.

Gezien het feit dat jullie dienstverlening heel tijdrovend is voor jullie klanten. Stel je als klant het moment van klagen zo lang mogelijk uit. Als fulltime werkende, alleenstaande moeder die nu ook nog thuisscholing moet verzorgen is het geen doen om uren in de weer te zijn met de kpn helpdesk.  Dus als het probleem voor jullie nog steeds niet helder is, stuur dan een monteur langs. Ik zal zorgen dat de monteur zijn werk kan doen volgens de rivm richtlijnen...

 


arcaduan wifi-versterker.

Deze heeft u dus?

U heeft er 1? Waar staat deze? Boven? Waar staat de Experiabox? In de meterkast? 


@vessie666 : Wanneer kan ik jou bereiken? (hij springt nu direct naar voicemail)


Nu


Ik krijg direct je VM, @vessie666  :-)  Heb jij het zo ingesteld dat afgeschermde nummers naar voicemail gaan?

Kun je anders een contactnummer in je profiel zetten en mij een seintje geven?


Gelukkig kregen we elkaar te pakken. Morgen komt er een monteur. Laat je weten hoe het afloopt?


Zal ik doen, bedankt!


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.