Skip to main content

Goede dag, ben nieuw forum.

heb jaren internet gehad van Telfort, was toen over gestapt naar 100MB, heb ongeveer 2 weken lang een snelhied gehaald van 93mb bekabeld, na aanloop naar de overnamen KPN werd mij internet steeds trager, op een gegeven moment haalde ik niet meer dan 48mb oorzaak?

De modem gereset op afstand door de KPN, dit helpt niks, ik zit in een flatje uit de jaren zestig 2 hoog achter in haarlem, haal nu rond de 65MB bekabeld, heb alles nieuw, de laatste modem met 4k.

Misschien zit ik nog op een oude kast, of is mijn ISRA punt in mijn huis nog van het jaar prik, ik zit op de N band 5g netwerk, ik betaal voor 100MB, als ik 85mb haal hoor je mij niet klagen, maar het is heel verschillend, het schommeld tussen de 50 en 65mb.

Met de vriendelijke groeten Frank

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dag @Bluesknarf Dat je snelheid zo schommelt is wel erg vreemd, helemaal als je aangeeft dat het om een bekabelde verbinding gaat. Ik meet het één en ander graag eens door. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Reageer