Skip to main content

Wij hebben van jullie een abonnement met max 45 mb

Maar wanneer mijn zusje, vader, moeder en ik tegelijk gebruik maken van het internet voor school of voor werk is het internet echt heel traag en haal ik met dingen downloaden een maximum van 3 mbps 

Ook heb ik op sommige momenten dat mijn computer meer internet vraagt waardoor de rest gewoon geen internet heeft

Wat valt hier aan te doen

Ik kan namelijk geen sneller abonnement nemen omdat dat niet mogelijk is met de kabels die er liggen naar ons huis 

 

Met vriendelijke groet yaniek van Breugel 

Doe je alles via wifi of bekabeld?


Doe je alles via wifi of bekabeld?

Ik zit bekabeld de rest niet 


Direct op de experiabox? Welke snelheid met je bekabeld op www.speedtest.net ? 


Ja dan haal ik op Dsl 45 Mbit/s download en 10 Mbit/s uploaden 

Dit is direct met een kabel naar de experia box

 


Hey @Yaniek2003. Vervelend dat jullie last van elkaar hebben als jullie tegelijk op internet zitten. 
Helaas is de max. snelheid bij jullie 44/10MBps. Anders was het natuurlijk eenvoudig te verhogen. Het is natuurlijk afhankelijk van de werkzaamheden die verricht worden. Heb vooral jij last van de trage verbinding of is dat voor iedereen gelijk? 

Welke Experiabox heb je precies? en hebben jullie naast de tv-ontvangers (en jouw pc) nog andere apparaten bekabeld aangesloten in het netwerk? 


Hey @Yaniek2003. Vervelend dat jullie last van elkaar hebben als jullie tegelijk op internet zitten. 
Helaas is de max. snelheid bij jullie 44/10MBps. Anders was het natuurlijk eenvoudig te verhogen. Het is natuurlijk afhankelijk van de werkzaamheden die verricht worden. Heb vooral jij last van de trage verbinding of is dat voor iedereen gelijk? 

Welke Experiabox heb je precies? en hebben jullie naast de tv-ontvangers (en jouw pc) nog andere apparaten bekabeld aangesloten in het netwerk? 

 

wij hebben de H369A met het serienummer ZTEEG8GGBE01149
ook zijn mijn laptop en de 2 tv kastjes de enige dingen die gebruikt worden op het netwerk 
maar het probleem bij ons thuis is dat ik al het internet gebruik en er dan niks over blijft voor de rest omdat de prioritijd naar het ethernet gaat. dus dan krijg je dat ik de volle 44/10mbps gebruik 
eigenlijk was mijn hoop dat inderdaad iemand van de kpn dit zou zien en dat er misschien een lijnmeting kan worden uitgevoerd en dat er dan misschien snellere kabels komen?
ik ben zelf namelijk een gamer, ik heb echt alles wat ik wil waar ik zelf invloed op heb alleen het enige wat ik niet heb is snel internet 
​​​​​​​groeten yaniek
 


@Yaniek2003 Ik kan wel het e.e.a. voor je uitmeten, maar gezien je de snelheid wel gewoon haalt vermoed ik dat er niets uitrolt. 
Als ik je goed begrijp, heb jij bekabeld (ether) wel goed internet en maakt dit dat de anderen slecht internet hebben? 
Zitten zij op de wifi? Probeer de Wifi Manager eens! 


@Yaniek2003 Ik kan wel het e.e.a. voor je uitmeten, maar gezien je de snelheid wel gewoon haalt vermoed ik dat er niets uitrolt. 
Als ik je goed begrijp, heb jij bekabeld (ether) wel goed internet en maakt dit dat de anderen slecht internet hebben? 
Zitten zij op de wifi? Probeer de Wifi Manager eens! 

nou het zit zo 
ik zit inderdaad bekabeld. 
de rest zit op de wifi. 
alleen zodra ik een video ga uploaden of ik ga iets downloaden, dan ligt heel de wifi plat en wordt alles naar mij getrokken. 

en ik heb de wifi manager al eens geprobeerd alleen dat komt er op uit dat ik een superwifi punt moet kopen van 150 euro 
en ik weet bijna zeker dat mijn internet daar niet sneller van wordt 


@Yaniek2003 Klopt! De snelheid wordt niet beter. Het bereik wordt alleen groter. De bandbreedte is was het is. Download en upload je grote bestanden? Welk formaat? ​​​​
​​​@Nick83 Weet jij of het mogelijk is dat Yaniek2003 niet alle internet opslokt, maar dat het bijv. langer duurt om te downloaden/uploaden zodat iedereen ‘up’ blijft?Â