Skip to main content

wat is het opzegtermijn van kpn ik word gek van het trage internet en slechte WiFi

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste @Do1983 

Hieronder geeft ik jou de Voorwaarden van opzeggen:

 

Wat zijn de voorwaarden bij opzeggen?

 

Voor elk nieuw abonnement ga je een contract aan voor onbepaalde tijd met een minimale looptijd van 1 of 2 jaar. Na afloop van deze periode wordt het contract automatisch maandelijks verlengd. Houd rekening met 1 maand opzegtermijn.

Wil je binnen de contractsperiode je abonnement opzeggen? Dan wordt er een afkoopsom in rekening gebracht. Bij bijvoorbeeld overlijden zijn hier uitzonderingen op.

Nadat de aansluiting is opgeheven, kan je de kpn en Telfort e-mailadressen nog 6 maanden kosteloos gebruiken. Het gaat hierbij om de e-mailadressen die eindigen op: 

KPN: @kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsneteindhoven.nl, @onsnetnuenen.nl, @compaqnet.nl, @gironet.nl, @ibmail.nl, @ing-access.nl, @on.nl, @onsnet.nu, @pi.net, @snelnet.net, @sp-plus.nl en @worldaccess.nl 

Telfort: @telfort.nl, @12move.nl, @24adsl.nl, @club.tip.nl, @club.wolmail.nl, @noknok.nl, @open.net, @tip.nl, @tiscali.nl, @tiscalimail.nl, @wish.net, @wish.nl, @wishmail.net, @wishmail.nl, @wolmail.nl, @worldmail.nl, @worldonline.nl 

Telfort Glasvezel: @telfortglasvezel.nl, @lijbrandt.nl, @vathorstnet.nl, @xmsnet.nl, @xmsweb.nl, @adsltotaal.nl, @ciscon.nl, @concepts.nl, @concepts-ict.nl, @conmail.nl, @con-mail.nl, @flevonet.nl, @flnet.nl, @fo.nl, @glazenkamp.net, @hooglanderveen.net, @horizon.nl, @inn.nl, @ision.nl, @kickmail.nl, @kickxl.nl, @knoware.nl, @konmail.nl, @kon-mail.nl, @noordbrabant.net, @plusplaza.nl, @westbrabant.net, @westbrabantnet.nl, @wirehub.nl

Wil je je adressen na verloop van de 6 maanden nog steeds blijven gebruiken? Neem dan contact op met kpn om je e-mailadressen om te zetten naar een e-mail only abonnement.

Bovenstaande is onderdeel van afspraken tussen internetaanbieders. Meer informatie over deze afspraken zijn hier te vinden.

Weet je zo voldoende? :relaxed:


Wat zegt deze site over de te behalen op jouw adres?https://tele2-fpi-info.fourstack.nl/ graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


Je slechte wifi zul je ook bij andere providers hebben. Daar moet je extra apparatuur voor inzetten.  KPN biedt daar een oplossing voor. Dat zijn twee verschillende types versterkers. Je zou ook iets kunnen kopen van een ander merk, ik heb een set van tp-,link (M5 deco) gehaald. Ik ben daar dik tevreden mee, eerst in combi met ziggo , nu met kpn, werkt echt geweldig.


@kevster Het kan ook zijn dat er geen hoge snelheid mogelijk is. Ik hoop dat ts mn vraag beantwoord. 


Heb je gekeken bij de link die joep1955 heeft gegeven? Fourstack laat zien wat kpn netwerk ondergronds aan kabels heeft liggen op jouw adres, daar kunnen grote verschillen in zitten we qua snelheid.  En misschien is er iets mis met je modem? Een belletje naar 0800 0402 maakt vaak een oplossing mogelijk.