Skip to main content

Goedenavond, 

Halverwege deze week (rond de 27e) is er een update uitgevoerd in ons Tv kastje (Arris). De dag erna lag het hele internet vrijwel plat. Videobellen ging vrijwel niet meer. Sindsdien is het internet en Tv kijken niet meer op de oude snelheid teruggekomen. Dit is van toepassing op het WiFi en bedraad internet. 
De Router en t Tv kastje zijn inmiddels meermalen opnieuw opgestart.

Zou dit probleem snel verholpen kunnen worden? 
 

 

Dat is vreemd. De update van een tv ontvanger zou niets te maken moeten hebben met het modem. Welk type modem heb je? Gebruik je dit soort dingen?

 


Beste Joep, 

dat vond ik ook. Wellicht staat een en ander los van elkaar, maar vonden update en het trage internet/ Tv toevallig na elkaar plaats plaats. Ik heb een experiabox v10. De Tv is bekabeld aangesloten, de laptops  via WiFi of via draad. 

Overigens gaf de polls speedtest slechts 5-8 Mbs aan. Eerder heb ik het niet getest met de KPN aansluiting die we nu hebben, maar ik vond dat toch wel erg weinig..

 

Dank voor het meedenken in ieder geval!

 


Heb je de v10 al gereset dus met resetknopje?


Goedemorgen @Brs1! Had je de Experia Box nog een reset gegeven zoals @Joep1965 ook adviseert? Heeft het geholpen? :slight_smile:


Goedemorgen @Brs1! Had je de Experia Box nog een reset gegeven zoals @Joep1965 ook adviseert? Heeft het geholpen? :slight_smile:

Beste José en Joep, 

dank voor jullie reacties! Na het plaatsen van dit bericht op het forum werd het steeds erger, dus toen maar de helpdesk gebeld. Na twee keer de monteur langs gehad te hebben gehad doet het alles het nu weer prima! Nog beter dan voorheen zelfs, dank met name aan de tweede monteur die alles uit de kast heeft gehaald om het weer in orde te krijgen. Hij is bijna de hele middag bezig geweest. Hij heeft ook nog even nagete vandaag. Super service! Bedankt!


Wat goed om dit te lezen @Brs1! :blush:  Dank voor je terugkoppeling en een mooie dag gewenst!