Skip to main content

Kan ik hier contact krijgen met iemand van kpn die onze problemen oplost. 

Jeetje wat is de klantenservice toch onpersoonlijk. 

Als je echt alleen contact wil met een medewerker kan je beter bellen 0800-0402. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal.  Of via de chat. Op dit forum helpen klanten elkaar en indien nodig helpt een moderator. Overigens zijn hier mensen aktief die heel veel van Wi-Fi weten. En het is vaak nog leuker ook dan bellen. Dus wat ons betreft vertel je hier het probleem. 


Oke top vorig jaar was ons wifi al zeer slecht. Heel veel contact gehad met de klantenservice en ze konden niks anders dan een of andere test en kanalen instellen. En dat werkte niet of maar voor een half uur. 

Maar laten gaan ik had toch 30 gig op de telefoon. 

Zo in 1 keer deed wifi het redelijk tot 3 dagen geleden toen we weer kwamen van vakantie nu als ik youtube gebruik moet hij steeds bufferen tussen door. Zowel in 4k als 1080p. Dit is op een lg smart tv en op een smartphone. 

De experia v10 al 10 gereset en dat kastje wat aan de glasvezel kabel zit ook. 

Mijn vrouw haar wifi verbinding valt steeds weg op de telefoon en bij de mijne ook. De wifi verbinding blijft maar de internet connectie is weg.

Ook hebben we 3 wifi camera's welke perfect werken vooral als ik mobiele data gebruik en de camera's uiteraard wifi.

Het frustreert zo dat het altijd wel wat is. 

Heeft iemand misschien de oplossing voor ons? 


Goedemiddag @Raymonnes en welkom hier op het forum :)
 

Jammer om te lezen dat je het contact met onze klantenservice als onpersoonlijk hebt ervaren. Zoals @Joep1965 al aangeeft, zit hier veel kennis op het gebied van Wi-Fi dus goed dat je ons via deze weg hebt weten te vinden. Mijn eerste advies zou zijn om eens aan de slag te gaan met de KPN Wi-Fi Manager (kpn.com/wifimanager). Deze tool kan bij jou thuis de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart brengen en op basis daarvan verbeteringen doorvoeren. Wanneer je de Wi-Fi Manager 2 x volledig hebt doorlopen en er wordt een snelheid gemeten onder de 20 Mbit/s, dan zal er een gratis oplossing worden aangeboden. Hierbij moet je denken aan gratis KPN Experia Wi-Fi (versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op je Experia Box) of een gratis Wi-Fi monteur die bij jou op locatie kan komen kijken. Zou je hier eens mee aan de slag willen gaan? Ik ben heel erg benieuwd wat dat in jouw geval op gaat leveren!

 


Nee sorry ik wil dat niet meer.

Als kpn geen contact opneemt stappen we over. 

In ieder geval bedankt voor de reacties


Mocht je direct contact met ons willen dan kun je ons bellen op het gratis nummer 0800 0402 (en spreek dan in dat je graag een medewerker wenst te spreken). Het lastige met Wi-Fi is dat wij op afstand niet kunnen zien hoe goed (of slecht) het Wi-Fi signaal werkt. We kunnen je verbinding tot aan de Experia Box doormeten maar daar houdt het voor ons op. Juist daarom is de KPN Wi-Fi Manager ontwikkeld; deze kan bij jou op locatie de kwaliteit in kaart brengen en op basis daarvan kijken naar een oplossing. Ik zou het ontzettend jammer vinden mocht je besluiten je heil elders te zoeken. Houd er wel rekening mee dat Wi-Fi bij elke provider exact hetzelfde werkt, het is een universele techniek. KPN probeert op het gebied van Wi-Fi het verschil te maken door ontzettend ver te gaan in de ondersteuning van jouw Wi-Fi signaal. Afgaande op je opmerking (Nee sorry ik wil dat niet meer) krijg ik de indruk dat je eerder al wel bezig bent geweest met de Wi-Fi Manager; wat is hier dan precies uitgekomen en wat is de reden dat je dit niet meer wil?


Hoi @Raymonnes , ik heb niks meer van je vernomen maar kun je me vertellen wat de stand van zaken nu is en of je nog hulp nodig hebt?


Goedemiddag @Raymonnes , omdat ik niks meer van je heb gehoord ga ik dit topic sluiten. Hopelijk heb je toch iets gehad aan de informatie die hier is gegeven.


Reageer