Skip to main content

Onlangs ben ik verhuisd en toen ik mijn verhuizing door heb gegeven ben ik geholpen door een erg vriendelijke medewerker van kpn die zei probeer het eerst eens. 

 

Maar eenmaal ingetrokken in het nieuwe huis bleek het internet zo traag te zijn terwijl er in het abonnement een redelijk snelle verbinding aangeboden werd. 50mb/s waarvan de werkelijkheid 12mb/s is. Ik kan net tv kijken maar dan moet ik verder geen internet gebruiken. Dit komt vanwege de koper kabel werd gezegd. Maar nu ik het dus wil opzeggen willen ze een maand opzegtermijn in acht nemen. 

Hallo als kpn gewoon het beloofde contract na komt wil ik nog wel 100 jaar klant blijven. Maar ze willen dat ik de volle pond betaal voor diensten die ze niet eens kunnen leveren.

Nu stond ik op het punt om ook mijn telefoon abonnement te verlengen bij kpn maar hier wacht ik nog even mee. Eerst kijken hoe dit word opgelost.

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Is die 12mbit bedraad gemeten of via Wifi?


De snelheden van het abonnement zijn altijd "tot 50 mbit" of "tot 100 mbit".

De werkelijke snelheid kan dus lager zijn. Zoals bijvoorbeeld ook op mijn adres:

 


Is die 12mbit bedraad gemeten of via Wifi?

Bedraad gemeten

 


De snelheden van het abonnement zijn altijd "tot 50 mbit" of "tot 100 mbit".

De werkelijke snelheid kan dus lager zijn. Zoals bijvoorbeeld ook op mijn adres:

 

Klopt maar helaas kan ik met deze snelheid niet tv kijken EN netflix kijken zoals aangeboden


Is Ziggo bij u beschikbaar? Dan snel overstappen. Dat u met een maand al weg kan is een meevaller. Had u voor maandelijks opzegbaar gekozen? Als u een jaarcontract had afgesloten, dan had u gewoon een jaar moeten wachten.


Hallo @Danny knapper en welkom hier op het forum!

 

Dat is inderdaad geen denderende snelheid en ik kan me ook voorstellen dat dit tot de nodige beperkingen kan leiden. Zou je voor mij je forumprofiel in kunnen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook eens even met je mee gaan kijken, wie weet staat er een upgrade op de planning die er voor zorgt dat er meer snelheid beschikbaar komt.