Skip to main content

Graag wil ik even inhaken op deze topic van @mrGanesha. Ik zit namelijk met precies hetzelfde probleem. 

Ook ik ben door corona genoodzaakt thuis te werken. Op de eerste etage, waar mijn “kantoor” is, is het wifi signaal echter absoluut niet goed. Waar ik op de begane grond soms snelheden aantik van 90 Mbit/s schommelt die op de eerste etage rond de 10 Mbit/s, met sporadisch een uitschieter naar de 20.

Ik heb geprobeerd dit met de Wifi Manager op te lossen, maar helaas zonder resultaat. Inmiddels heb ik deze al zeker tien keer ingevuld, ook op verschillende devices (iPhone, laptop), maar ik zit in dezelfde “cirkel” als de topicopener. Ook mijn “eindresultaat” is steeds weer “Balen, het is niet gelukt”, waarna ik weer opnieuw kan beginnen...

Ik heb hiervoor vandaag (nogmaals) telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Na een telefoongesprek van 52 minuten was ik echter nog geen steek verder. De wifi versterkers kunnen - zo werd mij gezegd - enkel en alleen via de Wifi Manager “aangeboden” worden. Dat wordt echter moeilijk als ik niet op de betreffende pagina belandt.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Ik kan me voorstellen dat dit heel frustrerend is @geertvans. WiFi-versterkers kun je altijd los kopen natuurlijk, maar het is een mogelijke uitkomst van de WiFi manager. Wel zo fijn als de WiFi manager het dan goed doet zodat je ook een resultaat krijgt. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om je een versterker gratis aan te bieden. Mocht dit de oplossing zijn voor jouw situatie, dan zal de WiFi manager dit aandragen (wanneer hij goed werkt). Ik kan je voor nu denk ik enkel adviseren om te blijven proberen. Misschien dat je net ergens anders kunt staan waardoor er wel een oplossing komt? Ik heb de gouden tip ook niet helaas.   


Reageer