Skip to main content

De wifi is op alle verdiepingen in ons huis traag. Ca 15-20 Mbps. Dit is met meerdere telefoons en tablets getest met speedtest.net. De bekabelde verbinding geeft circa 70 mbps, dat is prima voor ons.

 

Via de wifi-manger alle stappen nagelopen, maar dit gaf geen verbetering.

 

Gebeld met de klantenservice: na 25 minuten ben ik afgehaakt omdat er niet genoeg personeel is aangenomen om mijn basis vraag te beantwoorden.

 

 

Heeft u Wi-Fi versterkers? Waar heeft u het modem staan? Wat is de uitkomst van de wifi manager?


We hebben 2 devolo 550 versterkers, modem in de kelder, maar wel tegen de houten vloer van de verdieping erboven. Wifi manager zegt:  we sturen een monteur, maar niet hoe wat wanneer etc.

Internetten doe je bekabeld maar ook draadloos. Tijden veranderen..


Dus u probeert  wifi uit de kelder draadloos naar boven te brengen als ik het goed begrijp? 


Welkom op het KPN Forum Frank! Loopt de manager dan vast wanneer je dan een afspraak probeert te maken? Anders kun je toch het beste even bellen zodat er een afspraak gemaakt kan worden.


We hebben niets meer van je gehoord @Frank Rood dus ga ik ervan uit dat het via een andere weg is gelukt. Anders weet je ons te vinden!


Reageer