Skip to main content

Ik heb een Experiabox V10 en sinds dit weekend is mijn WiFi verbinding regelmatig erg traag. De WiFi manager mocht niet baten. Het enige dat werkt is het modem opnieuw opstarten. 
 

Dit probleem ondervinden we op meerdere apparaten. TV werkt wel gewoon prima.

Afstand tot het modem is nog geen twee meter. 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste @JoshuaL, wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Heb jij de V10 ook al eens gereset? Eventueel zelf ingestelde portforwards etc. zou je daarna weer opnieuw in moeten stellen. Ik zie dat je ook via sociale media contact met ons hebt gehad, wat is daar uitgekomen?


@Marcia_ via Twitter had ik inderdaad contact maar die adviseerde om te bellen, maar dat doe ik liever niet haha.

 

Stelde hier mijn vraag om te kijken of er meer mensen last van hebben. De stroom van het modem afhalen heeft ook goed geholpen. Mocht het nogmaals gebeuren dan zal ik een reset overwegen. Vreemde is dat het opeens begonnen  is, zonder enige aanpassing in de configuratie aan mijn kant.


Ohhh ik zie problemen met mijn favoriete modem en dan wordt ik nieuwsgierig 😉.  Daarom een paar vragen.  Werkt de bekabelde pc of laptop wel goed qua snelheid? Gaan er rode of oranje ledjes branden op het modem? Wat is er zoal aangesloten op het modem qua randapparatuur? Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?


 

Stelde hier mijn vraag om te kijken of er meer mensen last van hebben. De stroom van het modem afhalen heeft ook goed geholpen. Mocht het nogmaals gebeuren dan zal ik een reset overwegen.

Helemaal goed. Dan is het ook goed om naar de vragen van Joep1965 te kijken, @JoshuaL. We denken graag met je mee!