Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem als mrGanesha. Al verschillende keren met verschillende toestellen (ongeveer even oud) de Wifi manager doorlopen met als resultaat "Balen" neem contact op. Wanneer je contact opneemt wordt gezegd dat je recht hebt op WifiVersterkers wanneer de uitkomsten onder de 20 komen. Nou de uitkomsten zijn constant onder de 10 Mbs, maar nooit een aanbod gehad via WifiManager. Ook de telefonische helpdesk kan niets betekenen. Als nieuwe klant wordt je wel overal in huis goede wifi beloofd, maar bestaande klanten zijn voor KPN blijkbaar minder belangrijk.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Goedemiddag @RonadO en welkom hier op het KPN Forum :)

 

Zuur om te lezen dat het doorlopen van de Wi-Fi Manager bij jou nog niet tot het gewenste resultaat heeft geleid dus goed dat je dit kenbaar maakt. Normaal gesproken krijg je bij een snelheid onder de 20 Mbit/s als oplossing gratis KPN Experia Wi-Fi aangeboden maar ik begrijp dus dat dit bij jou niet het geval is. Daarom kijk ik graag eens met je mee; zou je daarom voor mij je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


Ik heb mijn profiel ingevuld


Dankjewel @RonadO . Ik zie dat er vandaag tussen 15.00 & 17.00 al een monteur is ingepland en ik ga er vanuit dat hij de problemen op locatie weet te verhelpen! Laat je me nog weten hoe het is afgelopen?


Goedemorgen @RonadO , heeft de monteur de problemen nog weten te verhelpen?


Helaas niet voortdurend, nog steeds af en toe last van wegvallende wifi.


Het is dus wel beter geworden maar nog niet perfect, vat ik dat zo goed samen? Heb je na het bezoek van de monteur last van wegvallende Wi-Fi op al je apparaten die ermee zijn verbonden? En lost het zichzelf weer op of moet je zelf nog handelingen verrichten om er voor te zorgen dat je weer verbinding krijgt?


Hoi @RonadO , ik heb niks meer van je vernomen maar was benieuwd naar de stand van zaken en of ik nog iets voor je kan betekenen!


Reageer