Skip to main content

De laatste dagen valt steeds het internet/tv weg. en geeft een foutcode. Als alles uitgezet word, en overnieuw op gestart word werkt het weer. Maar dit gebeurt de laatste dagen soms wel 3x op een dag. Ik vind het erg vervelend, wat is dit?

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset?


Hij is direct aangesloten


Hoi @Marijke76, welkom bij ons op het forum. Als de verbinding wegvalt kan ik me goed voorstellen dat het vervelend is! Je krijgt een foutmelding op tv als het gebeurt begrijp ik, welke foutmelding is dat precies? En op het moment dat de verbinding wegvalt, wat gebeurt er dan op de Experia Box? Blijven de lampjes daar gelijk branden, of valt er iets weg? Als je me dat kunt vertellen en ook je forumprofiel volledig kunt invullen kan ik met je meekijken naar de verbinding. 


Vorige week 2 dagen achter elkaar gebeld met de klantenservice, word je in de wacht gezet en vergeten,of  gewoon weggedrukt.

uiteindelijk krijg ik een nieuwe box, omdat deze nog van telfort is, en die niet goed samen gaan met de updates van de kpn. Hopelijk komt hij snel, vandaag al weer 2x moeten opstarten.


Helemaal goed, laat je weten hoe het met die nieuwe box gaat? Als het daarmee nog niet is verbeterd kan je het profiel nog invullen en kijken we hier verder met je mee :slight_smile: