Skip to main content

Gisteren een glasvezel monteur geweest heeft alles Angesloten oranje kAbel naar de modem en toen weggegaan, nu brant het internetlampje heletijdd, en tv ontvanger doet het niet wifi doet het wel. Ik heb 3 extra super wifi punten die allemaal opnieuw gekoppeld en de modem resetgegeven, maar nog steeds het zelfde probleem! 

admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor jou vraag aangemaakt

Beste @Ami1987, welkom! Wat jammer om te lezen dat het aansluiten blijkbaar toch niet helemaal goed gegaan is! Hoe staat het er nu voor? Werkt alles inmiddels naar behoren? De monteur zou natuurlijk alles werkend op moeten leveren, maar je kunt op onze website zelf even checken of alles op het modem goed aangesloten is. 


Ik heb alles nagekeken en geprobeerd, heb nu alleen vaak dat het niet wilt laden de internetlampje flikkert heel snel de wifi lampje gaat aan en uit, de rest doet het, ik heb overal internet maar vaan geeft die nu aan geen internet verbinden het is niet mogelijk om het programma te downloaden ik heb 3x super wifis moeten aanschaffen van jullie omdat ik dan zogenaamd beter internet zou hebben. Ik snap niet waarom die heletijd knippert!


Dit klinkt inderdaad nog niet optimaal. Je zou de KPN Thuis app eens kunnen gebruiken voor de installatie en het beheer van o.a. de SuperWifi punten. Jouw vraag stelde je oorspronkelijk in een topic over de Box 12. Die heb jij ook in je bezit? In dat geval werkt deze ook als ‘Wifi punt’ en hoef je dus niet de eerste SuperWifi daar meteen naast te zetten. Is dat bij jou misschien het geval? 


Dat klopt ik heb ook de kpn12 ik heb er net misschien 2 min over gedaan om deze pagina te laden, ik heb ook de kpn thuis app alles weer opnieuw toegevoegd en aangesloten. Maar als nog slechte verbinding. Traag en het lampje knippert de heletijd zoals ik aangegeven heb. 


Zou je dan eens uit kunnen leggen hoe je je netwerk ingesteld hebt? Je hebt de Box 12. Waar staat deze? En waar staan dan de SuperWifi punten? Welke lampjes branden daarop? En werkt de tv-ontvanger al wel? Hoe heb je deze aangesloten?


@Ami1987 ik zie dat je niet meer gereageerd hebt: is het inmiddels opgelost? Kunnen we nog iets voor je betekenen?


Ik ben er helemaal klaar mee wordt van kasje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk een zeer en zeer en zeer chagarijnige meneer aan de lijn gehad. Die wou mij een handleiding opsturen. En ik moest een laptop hebben een oudere type, die een lan verbinding heeft ik heb een macbook en een andere hp nieuwe laptop die hebben dat niet. Hij zei duidelijk dan kan ik je niet helpen als je dat niet hebt als je een monteur wilt Die het probleem gaat oplossen dan dien je hier zelf voor te betalen. Uiteindelijk weer de monteur gebeld van de glasvezel die is langs gekomen en geeft aan dat er goed singnaal binnen komt. Dus het licht echt aan kpn. En als ik een monteur wil moet ik hiervoor betalen van kpn. Gevraagd aan de monteur van glasvezel of die jullie wou bellen. Maar die wou dat niet omdat het apart van elkaar zit. De monteur gaf aan dat het echt echt aan kpn zat. Maar de meneer aan de telefoon zegt dat het in de instellingen zit. En als dit geregeld wil hebben. Moet ik betalen. 
 

verschikkelijk! Zeg ik je heel eerlijk. Ik heb zoveel geld betaald ook 3x wifi punten. Gekocht allemaal voor niets ik wil zo snel mogelijk overstappen naar een ander ziggo bijvoorbeeld.


Wat rot om dit te lezen! Het klopt wat er gezegd wordt: wij willen bij problemen heel graag weten of het bekabelde internet wel werkt. Want als dat wel werkt, moeten we een andere richting inslaan dan als dat niet werkt. Je kunt bijvoorbeeld een Ethernet adapter aanschaffen hiervoor. Wil je jouw forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan kijk ik met je mee. We moeten dit toch werkend krijgen 🙂.


Ik heb 1 tv die is bekabeld aan het modem. Die werken wel. De andere die met de kpn kasje hapert heel erg. En vaak zegt die geen verbinding met de modem, deze is aangesloten aan het superwifi. 


Ik begrijp dat jouw tv-ontvanger via de SuperWifi aangesloten is? En niet rechtstreeks op de Box 12? Als je dat eens doet, om te testen. Dan werkt het wel naar behoren?