Skip to main content

Geachte Heer/Mevrouw,

 

Ik heb zojuist een uiterst respectloze medewerker van KPN aan de telefoon gehad, Matthijs. Gesprek vond plaats op 12-02-24 om 06:53, voor welgeteld 27 minuten. Waarvan de helft in de wacht gezet.. Deze meneer was verre van klantvriendelijk, probleemoplossend of empathisch en wilde in het begin helemaal niks voor mij doen ook. Vervolgens hing op in mijn oor, want hij zal daar niet wakker van liggen!

We zitten in onze wijk door een glasvezelbreuk in leiding ondergronds al maanden zonder geen of slecht internet. Van het kastje naar de muur gestuurd in eerste instantie, dag na dag mee bezig geweest terwijl mijn werk hieronder leed (werk thuis en stabiel Internet is onmisbaar), eindelijk kwamen ze er 2 weken geleden achter dat dit een ondergronds probleem bleek en heeft nog een week geduurd eer dit opgelost was.

Althans, dat hoop ik. Sinds enkele dagen lijkt het weer stabiel.

Nu kon ik terugbellen voor een 2e keer om de dagen dat ik "volledig" zonder internet gecrediteerd te krijgen (10 dagen in totaal) dus half uitvallende dagen, die tellen niet mee. Verlies die je draait op de Beurs telt kennelijk dus niet mee. Prima, ook de extra kosten aan mijn Tele2 abonnement bij Upgrade naar hogere bunder van ca. €20 heeft de medewerker destijds goed gecrediteerd.

Nu de storing opgelost is, bel ik vandaag Matthijs van KPN op en kennelijk heeft hij totaal geen zin om iets te betekenen om 07:00 's ochtends (zou dat het zijn?) en geeft bij voorbaat aan dat hij niks kan doen, want "het ticket staat nog open". Dat doet een afdeling die "tickets sluit". Moet niet gekker worden. In tegenstelling tot zijn collega Hidde eerder was deze meneer liever lui dan moe en er volgde ook een discussie. Iets waar ik absoluut niet op zit te wachten na het hele probleem dat al maanden speelt. Meneer kon na enige tijd ineens "toch" maar 8 dagen crediteren en meer ook niet. Ik wilde alleen hetzelfde wat ervoor gedaan was door de vriendelijke medewerker; vergoeding dagen zonder internet (10 dagen en 4 met haperende storing) en wederom gemaakte kosten internetbundel provider Odido. 

Lang verhaal kort, bij deze gaarne een klacht indienen tegen medewerker Matthijs. Dit was echt de druppel, om zo behandeld te worden nadat ik zelfs maanden zonder alarmcentrale en bescherming zat door deze KPN storing. Hij is nu ook de reden dat ik alles wil opzeggen en gewoon weer terug naar Ziggo wil. Deze medewerker zou op een andere afdeling zonder klanten moeten werken.

 

Mvg, Anne

2/2

Gezien meneer de telefoon erop gooide heb ik alsnog geen enkele vorm van creditatie gekregen.

14 dagen eigenlijk (10 volledig zonder, 4 haperend)

En ook de €20 bundel voor mijn telefoon abonnement voor 4G internet niet.

Je zou denken dat KPN uit coulance en al het ongemak iets extra's aanbiedt aan zijn klanten maar ook dit niet. Service is om te huilen.

 Ik heb het echt gehad, mijn emmer is vol.

 


Goedemorgen, ik heb gelukkig zelf nog nooit een probleem gehad met een storing of vergoeding door een kabelbreuk. Maar als er nog dingen afgehandeld moeten worden of de storing misschien nog niet klaar is gemeld zullen de vergoeding ook nog niet uitgekeerd worden. Misschien even geduld en word het snel uitgekeerd/opgelost. 


Hoi @Anneb8, welkom op ons forum!
Allereerst wat balen dat je zolang last hebt van de storing! Een vergoeding kan inderdaad pas als het issue is opgelost, maar mijn telefonische collega's moeten je daar dan ook wel mee kunnen helpen. Je kunt de vergoeding ook aanvragen via www.kpn.com/vergoeding

Om je klacht in te dienen kun je het beste het online formulier gebruiken, je komt dan meteen bij de juiste afdeling terecht.