Skip to main content

 

U kunt op dit moment helaas geen bestelling plaatsen. Sorry hiervoor. Wij zijn druk bezig om onze systemen te verbeteren. Probeert u het later nog eens. Hebt u Internet Thuis en krijgt u deze melding in het weekend? Dan kunt u op maandag weer hier terecht.

 

Dit zie ik nu al 2 maand binnen mijn KPN profiel als ik extra opties aan of uit wil zetten. Wanneer is dit nou eens een keer opgelost? Dank

@coeny0 Dankjewel voor je vraag.
Vervelend om te te vernemen dat je op dit moment geen wijzigingen in MijnKPN kunt doorvoeren. Zou je jouw profiel kunnen aanvullen via https://forum.kpn.com/settings/profile? Dan kan ik op het abonnement nagaan of er daar mogelijk een oorzaak aan te wijzen is.
Kun je ook aangeven welke wijziging/extra je wilt doorvoeren? In algemene zin kan het gebruik van een andere browser helpen, mogelijk even het loskoppelen van het abonnement in MijnKPN en weer koppelen onder Producten.

Het moet natuurlijk gewoon werken online maar als dat niet werkt en je wilt je abonnement wel aanpassen zou ik zeggen voor de wijziging de klantenservice via 0800-0402 te bellen. Dan wordt de gewenste aanpassing in ieder geval geregeld en kan er in relatieve rust gekeken worden naar waarom het online niet lukt.


Ik niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!