Skip to main content

Op 19 december heb ik 3 KPN SuperWifi punten besteld en in de bevestigings e-mail wordt vermeld dat de bestelling binnen 1 werkdag wordt verstuurd. Het is nu 29 december en na telefonisch contact met Ceva is gebleken dat er een probleem is met het uitleveren van de SuperWifi punten. Dit kan gebeuren, maar ik vind het persoonlijk niet zo netjes dat ik hierover geen bericht ontvang van KPN en/of Ceva Logistics. Kan ik ergens nagaan wat de levertijd is van de KPN SuperWifi punten?

Ik heb afgelopen maandag (28-12-2020) contact gehad en er werd beweerd dat ze dinsdag binnen zouden komen en direct verstuurd werden….

Nog geen bericht gehad en geen info op de link op te vragen.

Zelfde bevestigings mail gekregen 1 werkdag levertijd.

(gaat ook om 3 KPN SuperWifi punten)

 


Dit geldt ook voor mij: 3 super wifi punten besteld op 28-12 met een bevestiging dat deze na 1 werkdag bij postNL zouden worden afgegeven. Bij het bellen met Ceva werd aangegeven dat er een leveringsprobleem was voor dit product, bij KPN zelf was bij de klantenservice hierover echter niets bekend.

Uiteraard heel begrijpelijk dat het in deze periode heel druk is. Het is alleen jammer als beide partijen hierbij naar elkaar wijzen en ik als klant niets kan behalve afwachten. Vooral ook omdat het product al betaald is en het dan wel fijn is om te weten waar ik aan toe ben, mede omdat ik na een verhuizing vanaf volgende week weer thuis ga werken en daarbij goed internet nodig is.

@Kpn : is hierover meer duidelijkheid te geven?


Vandaag in de PostNL app gezien dat er morgen (zaterdag) de bestelling binnen moet komen !

Ik wacht het even af.


En geleverd!

 

Werken ook goed...


Bij mij ook!