Skip to main content

Hallo,

Gister middag viel bij ons uit het niets de wifi weg. Het internet lampje gloeit rood, terwijl de dsl kabel wel verbonden is(gloeit blauw). We hebben alles dat de kpn website aangeeft geprobeerd maar niets brengt verandering. Als we de box resetten gloeit het internet lampje een paar seconden groen, om daarna weer rood te worden. Het netwerk is wel te vinden op de laptops/telefoons en verbinding is mogelijk, er is alleen geen internet. Agz wij studenten zijn hebben wij de wifi hard nodig voor online lessen. Verder werkt de kpn klantenservice niet echt mee en hangen zij telkens op voordat ik iets kan vragen. 
ik hoop dat iemand ons kan helpen! Alvast enorm bedankt!! 

Hallo @Wifiproblemenkpn, Welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat het knap balen is als je internet het niet doet terwijl je het hard nodig hebt voor je online lessen. Ik vermoed dat je toch echt even contact nodig hebt met de Klantenservice om de oorzaak van de storing te achterhalen. Is dit al gelukt? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is. Ik hoor graag van je!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!