Skip to main content

Goedemiddag KPN medewerker, 

Inmiddels ben ik UREN aan het bellen geweest met de klantenservice van KPN, maar krijg het aansluiten van het internet maar niet voor elkaar omdat ik geen NT kastje heb. Blijkbaar is het niet mogelijk om een afspraak te maken, en heb zojuist alles geannuleerd omdat de facturatie in zou gaan terwijl ik nog geen internet/ NT kastje heb en omdat ik er HE LE MAAL KLAAR mee was. Echter hierboven zie ik dat er mensen zijn bij wie het wel gelukt is. 

Is er iemand die mij kan vertellen hoe nu verder? Ik ben dus weer terug bij af..

Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen.

Vriendelijke groet, 

Keith Teunissen


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemiddag KPN medewerker, 

Inmiddels ben ik UREN aan het bellen geweest met de klantenservice van KPN, maar krijg het aansluiten van het internet maar niet voor elkaar omdat ik geen NT kastje heb. Blijkbaar is het niet mogelijk om een afspraak te maken, en heb zojuist alles geannuleerd omdat de facturatie in zou gaan terwijl ik nog geen internet/ NT kastje heb en omdat ik er HE LE MAAL KLAAR mee was. Echter hierboven zie ik dat er mensen zijn bij wie het wel gelukt is. 

Is er iemand die mij kan vertellen hoe nu verder? Ik ben dus weer terug bij af..

Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen.

Vriendelijke groet, 

Keith Teunissen.

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Hi @KeithTeunissen! Zo te lezen gaat het op z’n zachtst gezegd niet soepel met jouw aanvraag. Ik wil graag met je meekijken en helpen waar ik kan. Wil jij je profiel aanvullen met de volgende gegevens:

  • Postcode en huisnummer
  • Geboortedatum van de contractant
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is
    Je mag deze vermelden in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’

Geef je hier een seintje als jij je profiel aangevuld hebt? Dan kijk ik met je mee!


Hi Shyrin,

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb de gevraagde gegevens aangevuld in mijn profiel. 
 

bedankt alvast en nog een fijne dag gewenst. 


@KeithTeunissen Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik heb je gegevens er bij gepakt en zie inderdaad dat je aanvraag geannuleerd is, dit is administratief ook al doorgevoerd. Dit betekent inderdaad dat je weer terug bij af bent. 

Dit betekent ook dat er nieuwe aanvraag gedaan moet worden, op het moment dat je geen NT in huis hebt dan moet hiervoor een monteur langskomen. Een nieuwe aanvraag is op dit moment dus helaas enige dat er op zit. 


Dus, als ik het goed begrijp moet ik nu weer een nieuwe aanvraag doen, voordat er überhaupt een NTkastje geplaatst wordt? 
 

Maar hoezo is hij niet geplaatst bij de vorige aanvraag dan? 
Ik heb letterlijk uren gebeld en ben keer op keer door gestuurd naar iemand die ook niets voor mij kon betekenen. 
 

je zult begrijpen dat ik bij een nieuwe aanvraag niet inzie hoe het dan wél zou gaan lukken? 
 

k


@KeithTeunissen De vorige aanvraag is geannuleerd, dus er moet sowieso een nieuwe aanvraag gedaan worden. 

Ik zie dat er ondertussen ook al contact is geweest met mijn collega en dat er een nieuwe order is geplaatst en over ook over een tussenoplossing is gesproken. Klopt dat? 


Dit klopt inderdaad. 
 

Op hoop van zegen nog maar een aanvraag gedaan, maar wel op hoop van zegen. Er is mij inmiddels te veel beloofd en er is nog niets nagekomen. 
 

Er staat nu een afspraak over 3 weken.

 

Ik vraag mij af of er iets van compensatie bestaat voor het feit dat er zoveel afspraken niet na gekomen zijn door KPN en dit hele verhaal al zoveel weken duurt. 
 

Groet Keith. 


@KeithTeunissen Heel goed dat er een nieuwe afspraak gemaakt is. Dat is echt de juiste weg om te bewandelen.

Ik ga er zelf gewoon vanuit dat het helemaal in orde komt. En zo niet, trek vooral weer aan de bel.

Een compensatie voor tijd/moeite bieden wij niet. Wij proberen je uiteraard ook zo snel mogelijk aan te sluiten en soms is er sprake van onvoorziene omstandigheden.

Hoewel ik absoluut begrijp dat je je tijd liever ergens anders aan besteed, kan ik je daar dus niet aan helpen.