Skip to main content

Een goedeavond. 

 

Ik heb steeds last dat mijn modem uitvalt.wel 3 a 4 keer per dag.begint erg vervelend te worden.ik heb de modem als gereset en opnieuw op laten starten.

Ik heb een v10 box.

Is 4 jaar oud nu.

Kan iemand mij helpen hier mee.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Een goedeavond. 

 

Ik heb steeds last dat mijn modem uitvalt.wel 3 a 4 keer per dag.begint erg vervelend te worden.ik heb de modem als gereset en opnieuw op laten starten.

Ik heb een v10 box.

Is 4 jaar oud nu.

Kan iemand mij helpen hier mee.

Wat doen de lampjes op de Experiabox op het moment van uitval?


Stond service en het duurt heel lang dat de modem opstart. Het uitvallen duurt ongeveer 30 en 1 minuut. 

Nu zijn ze allemaal groen.

Maar ik vindt het vreemd. Hij valt wel uit.en kpn zegt dat er niks mis is met internet en de modem. Toch wel raar toch.hij viel net weer uit.nog geen 10 min geleden. 


Wat heb je allemaal aan het modem hangen qua randapparatuur? Gebruik je dit soort dingen? 

 


Nee ik heb geen ontvangers.maar dat hoeft toch niet.want het was altijd goed 4 jaar lang.

 


Over het algemeen valt een modem niet zomaar uit. Vaak komt het door iets wat aangesloten is aan het modem. Kan je daar wat over vertellen?


Ik heb er niks aan gedaan.alleen opnieuw opgestart na dat de modem in eens uit viel.verder heb ik er niks aan gedaan.


Er brande een rood/oranje lampje bij service. 


@Hvdw1981 

Heeft U een glasvezel verbinding ?

 


Nee geen glasvezel. 


Over het algemeen valt een modem niet zomaar uit. Vaak komt het door iets wat aangesloten is aan het modem. Kan je daar wat over vertellen?

Wat heeft u bekabeld aan het modem hangen? Niets? Zijn de vier gele LAN poorten leeg?

 


Daar zitten 4 kabels in.dat is voor internet kabels.dat zit er al jaren in.


Daar zitten 4 kabels in.dat is voor internet kabels.dat zit er al jaren in.

@Joep1965 wil graag weten waar die kabels heen gaan. Welke apparaten zijn er mee verbonden? Gebruikt u een switch in het netwerk?


Hoezo.dat maakt toch niet uit waar die heen lopen de kabels. De kabels waar ze heen gaan.zitten er al 4 jaar in het zelfde apparaat. Dus ik weet niet waar u heen wilt.werkt u wel voor de kpn of bent u gewoon iemand gewoon dingen vraagt.want ik wordt hier niet zo vrolijk van u gedrag. Als er 4 Lan kabels in de modem kan.dan ga ik er van uit dat gewoon werkt.maar ik heb u al verteld dat de kabels er al 4 jaar in de modem zit.dan hoeft u mij niet te vertellen. Dat het opeens daar de kabels ligt.


@Hvdw1981 

Wilt U wel geholpen worden ?


Hallo @Hvdw1981 Welkom hier op het KPN Forum! Zoals je ziet heb je al de nodige reacties gekregen op je vraag. Goed om te weten is dat het KPN Forum er op is gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. De mensen die hier reageren, zijn klanten, net als jij. Ik ben een moderator en werk voor KPN. Een moderator zorgt dat gesprekken op het Forum netjes verlopen en dat alle informatie snel vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan een antwoord, maar iedereen die het topic leest. Als je er onderling echt niet uitkomt, kan een moderator ook inhoudelijk meedenken. Als je echter rechtstreeks contact wilt, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice via 0800-0402 of de chat op website. Hier denken mensen graag met je mee. Het helpt wel om zo veel mogelijk informatie te geven over hoe je je thuisnetwerk hebt ingericht: dan krijg je sneller en gerichter advies. 


Bedankt voor u informatie het is al opgelost. 

Het zat in de modem. Ik heb geen idee wat ze gedaan hebben.tot nu heb ik er geen last meer van gehad.

 

Hoe kan ik nu verkomen dat ik nu steeds mailtjes krijg vanaf deze site. 

Deze mag nu wel verwijderd worden.