Skip to main content

Heb sinds anderhalve week V10a, heb een bedrijfje waar 4 IP camera,s hangen met vast ip.

Bij het vorige modem de V 10, geen problemen, met deze constant problemen heb een aantal keer contact gehad met KPN diversen keren gereset maar de problemen blijven. Het frusterende hieraan is dat het probleem bekend is bij KPN die zeggen als je poorten gaar forwarden moet je eerst een aantal dummy poorten aanmaken, dit hebben we gedaan, een keer 5 een keer 6 enz. maar de ip adressen veranderen binnen een minuut of twee naar xxx.xxx.x.183 of 112. Heb telefonisch contact gezocht met KPN om de V10a terug te ruilen naar V10. Tot nu toe niets meer gehoord ik vind dit diep triest van de KPN, dat ze een apparaat leveren wat nog in ontwikkeling is zoals ze zelf aangeven. Ga deze brief ook versturen naar andere instanties, ben er een beetje klaar mee.

Ik heb 10 andere ports aangemaakt en het werkt GEWOON NIET.

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst


Wat mankeerde er aan de v10 dat je nu een v10a hebt? Was die kapot?


Kon niet meer resetten en telefoon vaste was een probleem, heb daarover contact gehad met KPN en ze hebben toen een nieuwe opgestuurd helaas  de V10a.


Hallo@flip1956, welkom! Heel vervelend om te lezen dat je hier tegenaan loopt 😞. Er zijn inderdaad meer klachten over het instellen van portforwardings op de V10A. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik wat we hierin voor jou aan het doen zijn. Heb jij de Experiabox die je op dit moment in je bezit hebt, al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Zo nee, zou je dat dan eens willen doen en daarna opnieuw de portforwardings instellen?


Hoi Marcia,

 

Al meerdere keren naar fabrieksinstellingen gezet een aantal keer stroom eraf met mensen van KPN gepraat, maar het werkt niet en het probleem is bekend bij jullie dit modem is in ontwikkelings- fase.

Wat ik ook gevraagd heb is om deze om te ruilen weer naar de gewone V10.


Daarom het verzoek om je profiel even aan te vullen met je gegevens. 🙂 Dit is alleen inzichtelijk voor jou en KPN en geeft mij de gelegenheid om te kijken wat ik voor je kan betekenen. 


Profiel klaar


Top, klopt het dat je inmiddels toch bericht van mijn collega's hebt mogen ontvangen? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag. 


Ik heb nog geen bericht ontvangen, ik hoop dat de V10 morgen deze kant op komt. 


Ik heb nog geen bericht ontvangen, ik hoop dat de V10 morgen deze kant op komt. 

U zou dan de eerste zijn waarvan ik het hier op het forum lees die dat voor elkaar krijgt. Een v10a omruilen voor een v10.