Skip to main content

Ik heb nu 1,5 jaar de kpn v10a modem maar ik blijf problemen houden met steeds weg vallen van me bereik. Meerdere malen kpn geïnformeerd maar modem werkt perfect. Nu valt ook de wifi weg bij me pc. Nu heb ik de kids hun tel op 2.4 ghz gezet en mijn tel op 5 ghz geen effect. Kun je eventueel de wifi adressen benoemen naar welk toestel zodat de wifi blijft.

Heb je de wifi tuner al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login


Ook al gedaan  op advies van kpn geen resultaat helaas


Hi @Dokkie80, welkom op het forum!

Als ik het goed begrijp, heb je last van een verbinding die niet erg stabiel is en regelmatig wegvalt op zowel je pc als meerdere mobiele telefoons. Gebeurt dat gelijktijdig? Of kan het zijn dat het ene apparaat wel een verbinding heeft terwijl de wifi op het andere apparaat verdwenen is? Zijn er ook apparaten die wél continue een goede verbinding behouden? En wat gebeurt er als je de pc -puur om te testen- via een kabel aansluit op de Experia Box? 

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?  Zou je mij ook een screenshot willen sturen van het eerste testresultaat van de Wifi tuner én de uiteindelijke uitkomst/oplossing? Dan kan ik even met je meekijken :slight_smile:


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!