Skip to main content

v9 omruilen experiabos 12 internet valt vaak uit en tv box geef fout code

En dat ligt aan de V9 box en is opgelost met een V12?

 

Leg eens uit aub?


V9 Word heel warm ook vandaar de meterkast Word verwarmd door de box


Goedemiddag @rikkert en welkom hier op het KPN Forum :)

 

In principe kan ik een Experia Box alleen omruilen wanneer deze echt defect is maar dat hij heel erg warm wordt, is geen goed teken dus goed dat je hier melding van maakt. Wat voor foutmeldingen krijg je precies te zien? Zou je voor mij ook meteen je forumprofiel in willen vullen (en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan) zodat ik eens met je mee kan kijken? Alvast bedankt!


V9 Word heel warm ook vandaar de meterkast Word verwarmd door de box

Ik krijg een beetje het gevoel dat u gewoon een nieuwe box wilt, een KPN Box 12. Doch echter de kans is nu nog erg groot dat je een v10 of v10a krijgt. Daarvan heeft KPN er namelijk nog heel veel van liggen, al dan niet 2de hands. En deze worden momenteel veel uitgedeeld aan bestaande klanten met een kapot modem. En daar zal je het dan weer 10 tot 15 jaar mee moeten doen. Wil je echt een 12 dan kan je beter nog een half jaartje wachten…

Tenzij die v9 echt warm word natuurlijk...


Goedemiddag @rikkert , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd naar de stand van zaken en of ik nog iets voor je kan betekenen!


Hoi @rikkert , omdat ik niks meer van je heb vernomen ga ik dit topic nu sluiten. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen dan hoor ik dat natuurlijk graag!


Reageer