Skip to main content

Op 16 november kreeg ik een SMS bericht over een storing in onze regio met 21 minuten later bericht dat deze opgelost was. Er was toen geen storing.


Op 20 november zelfde verhaal. Toen was er inderdaad een storing.
Sinds die datum heb ik nu 10 keer de meldingĀ gehad dat er een storing is met steeds een paar uur later dat deze opgelost is. Al die keren was er geen storing.

Kijk ik dan in de KPN app dan staat begindatum, oplostijd e.d. op ā€œinvalid dateā€.

Kan dit een keer stoppen?

Ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk vervelend is, @Ernst-Jan. Ik weet niet of wij hier iets aan kunnen doen, maar ik heb het in ieder geval voor je nagevraagd.


Gisteren ook weer:

Ā 

Ā 


Zoals gezegd heb ik het nagevraagd. Mijn collega's geven aan dat de smsā€™jes wel ā€˜terechtā€™ zijn verstuurd. Ik heb ā€˜terechtā€™ tussen aanhalingstekens geplaatst, omdat het geen dienstgenerieke storing is geweest, maar mogelijk een klapperende lijn. Daarom wil ik je adviseren om telefonisch contact met ons op te nemen om de lijn door te meten als je weer een smsā€™je van ons hebt ontvangen.


Ik hebĀ in mijn log files gekeken (elke minuut een Ping naar mijn eigen domein op internet) en ik zie niets bijzonders. Zal dan zeker niet bijĀ mij zijn die storingen.

Ā 


Fijn dat er aan jouw kant in ieder geval geen problemen geconstateerd worden. Mijn collega's geven aan dat er verder ook geen algemene problemen op de lijn zijn. Wel zie ik dat ze iets hebben aangepast, waardoor het probleem hopelijk niet meer voor zou moeten komen. Behalve op 14 december, want dan staat er onderhoud gepland bij jou in de straat.

Mocht het probleem zich toch weer voor doen, laat het dan weten. Dan neem ik opnieuw contact met mijn collega's op.