Skip to main content

Beste,

 

Ben overgestapt van Ziggo naar KPN, helaas moet ik zeggen !!!!!

Want problemen met weg vallen totale verbinding gebeurt nu meerdere keren per dag.

Wifi TV alles weg, komt wel weer op tot nu tot elke keer, maar zeer irritant als je in deze tijd met video verbinding met werken.

 

Grappige is dat het precies na 14 bedenk periode is gaan gebeuren, plus werk ik ban KPN zakelijk gebeld met een aanbieding met 4g back-up “dan heb je altijd internet “ volgens de verkoper.

 

Voelt heel slecht, denk dat ik het maar vast opzeg en terug ga naar Ziggo, maar moet wel contract uitdienen.

Want denk dat KPN dit wel goed heeft geregeld met incasso buro als je stop met betalen, net als hun met je verbinding.

 

Adri

Hoi Denise,

 

Is er nu echt niks te doen, het word alleen maar meer, gewoon 4 a 5 per dag uitvallen.

Moet snel type want net 2 keer achter elkaar met 6 min er tussen.

Weet heb ook alles al opgezegd, dus dan doet KPN misschien niks meer, maar ik moet nog wel betalen een maand of 10, en waar voor vraag ik me dan af.

Stoppen met betalen is dat een oplossing ???

 

Help en hoor graag want TV is dan ook weg, niet leuk in deze …. tijd 

thx

Adri

 


De verbinding is in orde. De enige manier om de oorzaak van het probleem te achterhalen is door alle apparaten los te koppelen en deze één voor één weer te verbinding. Zodra een apparaat dan voor problemen zorgt, weet je dat het probleem daar zit en weet je ook wat je er aan kunt doen. Eerder heb je aangegeven dit niet te willen. Ik ben dan bang dat ik geen andere oplossing heb.


dat heb ik wel geprobeerd, alles los gekoppeld.

maar wat is aangesloten zijn die 2 wifi punten van kpn en de tv box kpn

eigenlijk is alles van kpn, en toch valt het uit

er was even een periode week of 3 geleden het 1,5 week goed ging, geen uitval.

nu is het dus weer vaak en soms binnen een 30 min 2x

het kan niet anders zijn dan dat het in de wijkcentrale zit, of toch nog een keer een andere modem proberen

 


Ik heb de verbinding voor de zekerheid nog eens doorgemeten, maar ik meet geen verbrekingen. Eerder hebben we ook al geconstateerd dat de lampjes op het modem ook allemaal bleven branden als jij een wegvallende verbinding ervaart. Het probleem lijkt dus niet in de verbinding achter het modem te zitten, maar echt door de apparaten die verbonden zijn met jouw Experia Box. Je zegt alleen de SuperWifi en de tv-ontvanger gekoppeld te hebben. De apparaten die met wifi verbonden zijn, tellen ook mee. Ook deze zullen dus allemaal los gekoppeld moeten worden en één voor één weer gekoppeld te worden om te achterhalen waar de storing zit.


ik geef het op, vaarwel ga wel vechten met jullie debiteuren afdeling.

even ziggo weer bestellen en dan stop ik wel met betalen.


Hoi Denise,

 

Zo ik ben er uit, even een vraag zijn die superwifi punten , eigendom van mij of KPN ?

 

thx

Adri


De Superwifi zijn jouw eigendom. Je mag hier mee doen wat je wilt. :blush: