Skip to main content

Het installeren van ons pakket lukt nog steeds niet. De monteur kwam tot de conclusie daad de (koper)kabel ergens een breuk of beschadiging heeft. Dat kan natuurlijk. Nu komt er donderdagmiddag een monteur van KPN Netwerk NL. Ik heb een bevestiging binnen, maar daar staat geen dag en tijd op. Je zou deze afspraak kunnen openen, maar ook dat werkt niet. Of een foutmelding óf alleen de mogelijkheid om een nieuwe afspraak te maken. Uiteraard gebeld met  0800 - 0402 en na enige wachttijd kwamen zij met het heldere bericht dat zij dit niet kunnen inzien, maar dat je dan naar KPN Netwerk NL moet bellen. Dat gaat niet, want de wachttijd is daar meer dan 20 minuten…… De chat geprobeerd en (ook) na enige tijd het verlossende antwoord van de medewerker: '’wij gaan hier alleen over glasvezel en niet over de koper grondkabel. Je moet 0800 - 0402 bellen.'’ Uiteraard vermeld dat zij ons juist weer naar hen sturen…………. Of te wel, hoe ga ik iemand bereiken die wél kan helpen????

Jeetje, @AlettaMadonna, dat schiet natuurlijk niet op. Wat vreemd ook dat mijn collega's van KPN NetwerkNL aangeven jou niet verder te kunnen helpen, omdat zij alleen over glasvezel zouden gaan. Voor zover bij mij bekend is, richt KPN NetwerkNL zich namelijk op de aanleg en het beheer van het netwerk, zowel de koperverbinding als glasvezel. Als KPN NetwerkNL wordt aangestuurd om problemen met de verbinding te verhelpen, dan kunnen alleen zij deze afspraken inzien. Wij hebben geen toegang tot deze informatie. KPN NetwerkNL is namelijk een onafhankelijk onderdeel van KPN. Ik kan je daarom enkel aanraden om opnieuw contact met KPN NetwerkNL op te nemen om meer informatie over de afspraak te krijgen. Voor andere vragen ben je bij mij natuurlijk aan het juiste adres.


Er is inmiddels iemand geweest . Een ander bedrijf dat voor KPN werkte. Een bepaalde tak van Volker Wessels. De kabel is beschadigd op 1 of meerdere plaatsen. Dit wordt niet meer gemaakt, want op deze camping is er inmiddels een andere (camping) provider via de coax. Geen Ziggo uiteraard.

 


Dat is natuurlijk wel erg vreemd. Ik heb daarom gelijk intern navraag voor je gedaan over de gang van zaken. Zodra ik meer informatie heb, kom ik bij je terug.


Hoi Denise, voor de duidelijkheid. De campingeigenaar laat dit niet meer maken, want dat heeft geen nut meer. Ze gaan toch stapsgewijs over op glasvezel te zijner tijd.


Ah, oké. Ik dacht dat VolkerWessels had aangegeven dit niet te willen maken, omdat er een andere aanbieder aanwezig is. Maar de campingeigenaar houdt dit dus tegen?


Het is ook volkomen logisch om nu niet op meerdere plekken te gaan graven. Ook onder gebouwen!

Er is immers een ander netwerk (coax). De camping heeft hier geen baat bij.

Wij willen nu bij de klantenservice van KPN gaan voorleggen om het abonnement toch te behouden, maar dan met korting. Wij maken en kunnen alleen maar gebruik maken van iTV en verder niets.

Ik hoop op flexibiliteit bij KPN. Duimen maar….


@AlettaMadonna Sorry voor onze late reactie. Ik reageer even, want Denise_ is een aantal dagen niet aanwezig. Heb je inmiddels met een collega contact opgenomen om dit te bespreken? Ik ben benieuwd!


@Lisa Ja, het is voorgelegd, maar KPN is hierin niet flexibel. Technisch kunnen wij geen pakket afnemen van KPN, want de (koper) kabel is stuk op meerdere plaatsen, maar toch mogen wij het volledige abonnementsgeld gaan betalen, als we via een andere provider willen inloggen op KPN iTV.

Heb gevraagd om dan maandelijks korting te geven, maar dat schijnt '’heel moeilijk'’ te zijn.

Dat is het niet, lijkt mij, want als nieuwe klant krijg je ook de eerste maanden korting, dus het kan wél.

Tja….


Het was een mooie optie geweest: betalen voor KPN iTV Online als losse dienst. Vooralsnog bieden wij dat niet aan: KPN iTV Online is een extra service die wij aanbieden in combinatie met een Internet en TV abonnement. Wie weet gaan wij dat in de toekomst wel aanbieden, ik zal het intern eens voorleggen.
Wat wij nu wel aanbieden, is Digitenne: dat is een los TV abonnement. Is dat wellicht een optie voor jullie?
Terugkomend op je bestelling van Internet en TV: het kan nu niet technisch geleverd: daarvoor moet KPN Netwerk NL herstelwerkzaamheden uitvoeren maar dat wil de eigenaar van de camping niet. Begrijpelijk, als er al een ander netwerk ligt en er in de toekomst overgestapt wordt op Glasvezel. Het is dan wel “game over” voor ons.: hoe graag ik het ook anders had gezien!
Ik raad je aan om je aanvraag te annuleren via de afdeling Opzeggingen: 0800 0402 (elke dag bereikbaar tussen 8 en 22 uur). Laat je weten of dat gelukt is?