Skip to main content

Goede avond, ik heb ook een aan of opmerking!

Mijn wifi valt regelmatig weg zelfs in de nacht maar het begint meestal in de middag. Ik heb wel tv maar internet via wifi happerd regelmatig. Even als extra info ,,ik heb Expedia box 12 en glasvezel ,dacht neem er 3 super wifi punten bijĀ  op aanraden van medewerker KPN maar probleem blijft bestaan!!! Dus probleem ligt niet bij mij binnen ,maar komt vanaf buiten! Ik denk teveel mensen op de zelfde lijn!Ā 

Dus KPN misschien daar wat aan te doen ,denk dat er dan veel problemen worden opgelost IPV mensen steeds maar spullen erbij te laten kopen.

Ā 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Ā 

Wij hebben hier precies hetzelfde! Om de haverklap staan alle punten te knipperen en is het netwerk zoek. Terwijl het eerste punt nog geen 5 meter bij het modem vandaan staat. Het is erg vervelend. Wat is de oplossing voor dit irritante probleem? Zit je net jn je Wie is de mol? Weg tv verbinding!Ā 

Ā 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hi @Theo-1978! Vervelend probleem. Sinds wanneer speelt dit? Heeft het voorheen goed gefunctioneerd?
Kun je achterhalen welke updateversie zit op jouw Box 12?Ā Je kunt doorĀ in te loggen op je Experia BoxĀ en te kijken naar het versienummer van de firmware. Je vindt dit onder de knop ā€˜My Modemā€™Ā op de hoofdpagina van de webinterface.Ā 
Ik neem trouwens aan dat je de Box 12 combineert met Super Wifi versterkers, klopt dit?Ā 


Het probleem is sinds een week of 4, zo vlak voor de kerst.Ā 
Ik kom niet in mijn modem, het wachtwoord doet het niet meer. Maar in de KPN app staat dat ik firmware versie SGEJ10000448 heb. Mijn modem is idd een Box 12.

Daarvoor geen problemen, de superwifi punten hebben een paar weken goed gefunctioneerd, maar nu dus om de haverklap knipperen en weer uit en aan. Ik heb ze al losgekoppeld, modem gereset, etc etc. maar alles zonder resultaat. Ik lees dat veel mensen hier nu last van hebben, dus wat kan nu het probleem zijn (of beter: Ā de oplossing!)


@Theo-1978Ā Er wordt inmiddels een nieuwe softwareversie uitgerold en gemonitord, maar ik kan niet zeggen wanneer jij die gaat ontvangen. Daarom is een roll back naar de vorige firmwareversie de snelste oplossing. Om dit te regelen heb ik je gegevens nodig.Ā Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Naam contractant, postcode, huisnummer enĀ klantnummer is voldoende.Ā 
Ā 

Hoor graag:blush:


check, done. Ben benieuwd


@Theo-1978Ā Heb weer even met je meegekeken. Inmiddels heb je de ******516 softwareversie te pakken, dus de roll back is niet meer nodig. Hoe gaat het nu met de verbinding? Nagenoeg stabiel of ervaar je nog steeds problemen?Ā 
Hoor het graag!Ā 


Het is nog steeds bagger. Als ik wifi punt reset naar fabrieksinstellingen dan volg ik alle stappen. Keurig groen licht. Totdat de datakabel eruit wordt gehaald. Gelijk op rood. Alledrie hetzelfde. Ben er wel klaar mee. Een hoop geld betaald voor niks.Ā 


@Theo-1978Ā Wat lastig dat je dit probleem na zo'n lange tijd nog steeds ervaart.Ā 

Misschien dat het met het topic over KPN Superwifi wel lukt om de Superwifi punten juist te installeren?Ā