Skip to main content

Krijg je van KPN de mogelijkheid om 3 maanden gratis een extra dienst af te nemen, met de attente opmerking dat zij je 2 weken voor afloop je eraan zullen laten herinneren.

Nou, die herinnering is de factuur waar je opeens ziet dat het bedrag omhoog is gegaan!!!

Die 400 melding heeft niet alleen betrekking op de TV. Alles ligt eruit. Op NT kast, brandt de power groen, het glasvezel knippert en ethernet brandt niet.

Een logje van de afgelopen dagen:

14-2-2021, 22:30: de 400 melding.
15-2-2021, 18:00: idem.
16-2-2021, 09:00: computer aangezet en ontdek dat services eruit ligt (rood lampje op de router).
16-2-2021, 11:52: idem.
16-2-2021, 13:30: gedurende enkele uren, meerdere storingen

 

Bij Telfort nauwelijks een technisch probleem gehad. Sinds de overstap van Telfort naar KPN is het hommeles. Ook heb ik al eerder eens aan de telefoon gehangen en is vanalles gereset.

 

Admin: samengevoegd met je andere, eigen, topic zodat dit tegelijk afgehandeld kan worden


@Ex-Telfort Welkom op het forum. 

Ik zie dat je eigenlijk 2 vragen hebt. 1 gaat over een gratis zenderpakket dat aangeboden is, maar waarbij je dus geen herinnering hebt ontvangen om het op te zeggen. 

Ik controleer graag voor je hoe dit zit. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

Je tweede vraag lijkt te maken te hebben met een televisie storing. Je krijg dus een 400 foutmelding, Welke problemen ervaar je precies? 


Hoi Rutger,

Het profiel is gevuld met mijn klantnummer.

Ik wilde een klacht indienen n.a.v. die actie maar op de KPN site wordt je dan geleid naar het forum.

Wat de 400 melding betreft, hebben we al eerder met KPN aan de telefoon gehangen om het op te lossen. Men heeft o.a. een switch opgestuurd in de hoop dat dit voor verbetering zou zorgen. Maar helaas.

Op onregelmatige momenten valt de glasvezelverbinding volledig weg. Wat uiteindelijk voor een tijdje lijkt te helpen is het uit/aanzetten van resp. de NT-kast en de router.

Wat ik zie is het volgende:

Bij de NT kast, brandt de power groen, het glasvezel knippert en ethernet brandt niet.

Bij de router brand bij services een rode led.

Alles ligt eruit: TV, ethernet en wifi. We merken de storing vaak via de TV door de 400 melding op het scherm. En overdag tijdens het werken thuis valt de verbinding met mijn werk weg.

Sinds de overstap van Telfort naar KPN hebben we last van allerlei storingen.

Ik heb nog een 3e klacht m..b.t. de Netflix app. Ook daarvoor heb ik al eerder aan de telefoon gehangen. Ook dat probleem is nog steeds niet verholpen.

Die 3 maanden actie is een beetje de druppel….

 


@Ex-Telfort Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik zie inderdaad in de afgelopen weken dat de Experiabox erg vaak herstart is. De laatste dagen lijkt dit echter minder te zijn, ervaar je dit zelf ook of is de verbinding de laatste dagen even vaak weggevallen? 

Voor wat betreft de Netflix app vermoed ik dat het gaat om het opnieuw inloggen op Netflix? Dit is helaas een bekende storing waarbij we bezig zijn deze op te lossen. 

De melding over het zenderpakket zie ik ook inderdaad terugkomen. Vandaar dat ik het verschil heb vergoed op de volgende factuur! 


Beste Rutger,

Dat is attent om het verschil te vergoeden.

Wat Netflix betreft is inderdaad het opnieuw inloggen. Netflix stopt met een foutmelding of loopt vast. Vervolgens moet ik volledig opnieuw inloggen. Ondanks het vinkje op het loginscherm om het mailadres te onthouden, moet ik ook dit opnieuw invoeren. Soms gebeurt dit meerdere keren vrij snel achter elkaar. Het wachtwoord heb ik maar heel eenvoudig gemaakt.

De afgelopen keren:

20-2-2021, 21:27
21-2-2021, 20:15
22-2-2021, 12:16
22-2-2021, 16:14

Wat de NT-kast/Experiabox betreft is het inderdaad weer (even?) rustig. Zoals je ziet, ben ik het inmiddels allemaal gaan bijhouden na het laatste telefonisch contact met KPN.

Dit valt allemaal vies tegen als je bij Telfort maar een enkel keertje per jaar een storing had. Zeker in deze tijd met thuis werken.

 

Â