Skip to main content

Hallo allemaal. Ongeveer een week geleden ben ik verhuisd naar mijn nieuwe huis. Ik koos voor KPN voor de snelste verbinding. Mijn abonnement zou op 27 oktober ingaan. Het is vandaag 29 oktober en ik kan nog steeds geen verbinding maken. Bovendien hebben mijn buren met verschillende internetproviders in mijn gebouw toegang tot internet. Maar KPN zegt dat we door een probleem geen verbinding kunnen maken. Het probleem werd echter niet opgelost. Ik heb mijn hele plan daarop aangepast en nu heb ik problemen. Heeft iemand dit eerder meegemaakt? Hoe is het probleem opgelost? Ik heb echt hulp nodig omdat er geen technicusverwijzing is. Ze zeiden: laten we je internet geven en de wifi-box wordt geleverd met een simkaart. Maar dat wilde ik niet. Ik wilde 1 Gbit snel internet en ik wil het gebruiken. Kpn was erg aardig en bood aan om mij tijdelijk van internet te voorzien. Dit is heel beleefd, maar geen oplossing voor mijn probleem. Gewoon 2 uur youtube kijken is genoeg om dit internet af te maken. Wat moet ik doen om mijn internet aan te sluiten? Alle klantenservice zegt hetzelfde, maar er wordt geen exacte tijd gegeven voor reparatie. Kpn kan het niet, misschien kunt u adviseren, ik doe het. Ik denk dat KPN belangrijkere dingen te doen heeft!

Hoi @Semosi 

Er schijnt iets niet goed te gaan dus.
Is de glasvezelverbinding nog niet gereed verklaard?
 
Zet in elk geval je Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor de KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

En waarom neem je dat aanbod niet aan om tijdelijk even een lagere internetaansluiting je krijgen? Dat is toch zolang een prima oplossing?
 


Hoi @Semosi . Welkom op het forum.

Wat jammer dat je verbinding nog niet gereed is. Als ze jou een tijdelijke oplossing hebben aangeboden betekent dat in de regel dat het nog wel even kan duren voordat het échte glasvezel het gaat doen.

Ik wil de situatie graag even beter bekijken maar ik kan je nu ook al vertellen dat ik niks meer kan dan mijn collega's.  Kun jij de gevraagde gegevens in je profiel zetten, zoals @huistijger  aangeeft? En mij daarna hier een seintje geven?


Merhaba@hometiger 

benk internet üzerinden başvuru yaptı ve müsait olan süreler içerisinde 27 Ekim tarihini seçebildi. Kpn bana istersen 27 Ekim tarihini seç dedi. İnternetinizi bağlayalım. Eğer sistem internet vermeye hazır değilse neden 27 Ekim tarihini seçme özgürlüğüne sahip oldum? KPN sistemi kontrol etti. Ardından "Sistemde bir arıza var, size mutabık kalınan tarihte internet sağlayamıyoruz" dedi. Bunu neden daha önce kontrol etmediler? Kaydolduğumda internet durumunu kontrol etmeleri gerekirdi. Bunu yapamam, ben sadece bir müşteriyim. Bana teklif ediliyor ve bu teklifler arasından istediğimi seçiyorum. Kısacası 27 Ekim'de başvuru sırasında bana fiber internet teklif edilemezse, sözleşme neden bu şekilde imzalandı? Bu örneğe benziyor. Kız arkadaşımla günler önce 27 Ekim'de anlaştık. Kız arkadaşım o gün müsait olmadığı halde teklifimi kabul ediyor. O gün için plan yapıyorum, sonra arkadaşım o gün işi olduğu için onu beklerken bana gelmeyeceğini söylüyor. Madem bir işin vardı, neden başından beri benimle sözleşme yaptın? Gelemeyeceğini anladığın için zamanında iptal etmiyor musun? Bu durumda mağdur ben miyim yoksa şirket sözünü tutuyor mu? Sonra arkadaşım o gün işi olduğu için onu beklerken bana gelmeyeceğini söylüyor. Madem bir işin vardı, neden başından beri benimle sözleşme yaptın? Gelemeyeceğini anladığın için zamanında iptal etmiyor musun? Bu durumda mağdur ben miyim yoksa şirket sözünü tutuyor mu? Sonra arkadaşım o gün işi olduğu için onu beklerken bana gelmeyeceğini söylüyor. Madem bir işin vardı, neden başından beri benimle sözleşme yaptın? Gelemeyeceğini anladığın için zamanında iptal etmiyor musun? Bu durumda mağdur ben miyim yoksa şirket sözünü tutuyor mu?

Neem me niet kwalijk? Ik kreeg geen internet aangeboden. Er is geen lager bod gedaan. En vooral, waarom zou ik het ermee eens zijn? Dus waarom bieden ze banen aan die ze niet kunnen doen? Wanneer u iemand contracteert voor een baan, betekent dit dat u akkoord gaat met de voorwaarden. Het bedrijf waar ik mee te maken heb is het beste bedrijf van Nederland. dan moeten ze hun woord houden. Ik heb al ja gezegd tegen een tijdelijke oplossing. Ze leveren draagbare wifi. maar wanneer het zal komen is onzeker. Het is nog niet duidelijk wanneer mijn glasvezelinternet komt. Het enige dat duidelijk is, is dat ik het slachtoffer ben.

 

Mijn probleem is dat ik momenteel geen verbinding kan maken met glasvezel internet. Mijn probleem is dat ik geen verbinding kan maken met internet. Ik heb een contract van 1 jaar. moet ik een simkaart met onbeperkt internetpakket voor mijn telefoon krijgen? Waarom heb ik dan internet aangesloten op mijn huis? Ik heb gisteren met veel kpn-medewerkers gesproken over dit probleem. Het enige wat ze doen is zich verontschuldigen. Ja, je hoorde een verontschuldiging, erg leuk. Maar ik ben nog steeds een slachtoffer en ik blijf een slachtoffer. Verder vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met dit soort dingen.

 

MGV