Skip to main content

Goedenavond, 

Wij hebben ongeveer een jaar internet van KPN en er is ondertussen drie keer een monteur langs geweest, omdat het internet steeds wegviel. Vandaag was er ook weer een monteur. Die heeft weer een andere kabel getrokken en een nieuw ISRA punt gemaakt. Kennelijk hebben wij steeds last van kabelbreuk. Hierdoor hebben wij een jaar niet normaal gebruik kunnen maken van internet. Wij hopen dat het nu voorgoed is opgelost en willen graag een vergoeding voor het feit dat wij geen normaal gebruik hebben kunnen maken van het internet. Ik probeerde het vergoedingsformulier daarvoor in te vullen, maar bij het invullen van het klantnummer en de laatste drie cijfers van het bankrekeningnummer kreeg ik de melding dat de storing nog niet was opgelost en dat ik moest wachten totdat de storing opgelost was. Vandaar nu maar via het Forum mijn verzoek. 

Hoi @Suat, welkom!

Ik hoop met je mee dat de verbinding nu goed blijft werken, zeker aangezien ik lees dat het al een hele tijd speelt. Ik kijk graag voor je naar de mogelijkheden voor een vergoeding. Kan je voor mij je forumprofiel zo volledig mogelijk invullen, en geef je hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan?