Skip to main content

Recent van 6 juli tot 19 juli storing met internet via glasvezel ondervonden. Ik kan slechts een vergoeding van max 3 dagen aanvragen. Hoe kan ik een vergoeding voor de gehele periode aanvragen?

Als je door een netwerkstoring langer dan 12 uur geen gebruik kunt maken van een dienst, kun een Vergoeding aanvragen.

Als dit door de glasvezelkabel kwam lijkt me dat meer dan 3 dagen. Hoe kwam je op die 3 dagen dan?


De pagina om de vergoeding aan te vragen geeft aan dat je maar 3 dagen invullen. Als ik als startdatum 6-7 opgeef kan alleen als einddatum 7-7 of 8-7 opgeven en niet, zoals in mijn geval 19-7. Kijk ook even in mijn case. Daar staat intussen een hele lijst aan info


@Waps zowel Dennis als ik zijn monteurs en kunnen geen informatie van u opzoeken of dit probleem daadwerkelijk oplossen. Als de storingtool aangeeft dat u maximaal drie dagen zonder heeft gezeten kunnen wij of u dat niet corrigeren. U zou contact kunnen zoeken met de klantenservice op 0800-0402 of uw forumprofiel aanvullen. Een moderator kan dan mee kijken naar uw gegevens en u de juiste vergoeding geven.


Hallo @Waps, goed dat je contact opneemt.

Het online formulier voor een vergoeding werkt alleen bij een algehele storing. Voor individuele storingen is maatwerk nodig. Hiervoor is contact met de klantenservice nodig.

Ik zie dat je op aanraden van @Ik_Hussel telefonisch contact met ons hebt gehad. Mijn collega heeft een vergoeding voor de storing in het systeem gezet. Je ontvangt deze als eenmalige korting op de volgende factuur.