Skip to main content

Vindt de verhogingen nu wel erg veel worden. Voor juli 2019 betaalde ik nog 68,50. Na juli 2019 is t 72,50 geworden, een jaar later 74,25. Begrijp dat jullie willen verbeteren etc maar 5,75 in een jaar tijd vind ik erg veel.

Goedemiddag @Gina58, 

Welkom op het KPN Forum en bedankt voor je signaal en je mening. Die waarderen we van elke klant. Het kan inderdaad zo zijn dat je abonnementskosten hoger zijn geworden. Er zijn wijzigingen geweest in onze pakketten en de prijzen hiervan. Ik vermoed dat je nog een ouder pakket hebt. In onze oudere abonnementen zaten vaak ook ‘extra's’ zoals het Opnemenpakket of Spotify Premium inbegrepen. In onze nieuwe abonnementen is dat niet zo en kies je zelf hoe je pakket eruit ziet. Als je de prijzen van deze pakketten dan vergelijkt met de pakketten die we nu aanbieden dan kan het per klant verschillen of je voordeliger, of juist duurder uit bent.

Over de jaren heen zijn de prijzen gewijzigd vanwege verschillende redenen. Zo houden we rekening met de inflatie in Nederland, zijn bepaalde kosten gestegen, maar willen we bovenal de beste diensten, de nieuwste technieken en de beste service voor onze klanten garanderen (ook in de toekomst). KPN is niet in alle vergelijkingen de voordeligste, maar dat staat bij ons niet direct op de eerste plaats. 

Ik zie dat je enkele dagen geleden ook gebeld hebt met de klantenservice, maar dat je duurder uit zou zijn als je de overstap maakt naar één van onze Hussel abonnementen én daarbij alle extra opties zou behouden. Mocht jij je maandbedrag nu te hoog vinden, dan kun je overwegen om enkele extra opties te laten vervallen. Als je hierbij graag advies wilt, dan mag je me altijd even een privébericht sturen, of via hier een bericht sturen. 

Ik wens je in ieder geval een hele fijne dag toe.
 


Reageer