Skip to main content

Hallo,

 

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. 1 september zijn wij verhuisd naar onze nieuwe woning. Ik heb tijdig een verhuizing doorgeven en dacht dat dit allemaal oké was.. niet dus. Op ons nieuwe adres is een abbonement actief van de oude bewoners waardoor wij geen tv of internet kunnen ontvangen. Ook is ons eigen abbonement nog actief op onze oude woning waar inmiddels mensen wonen die hetzelfde probleem hebben als wij nu. Na 9x telefonisch contact met verschillende medewerkers van de klantenservice zijn de oplossingen ver te zoeken. Noodpakketten enz enz, heerlijk zo.n noodpakket voor het bedrag dat je betaald in de maand. Nu heb ik noodgedwongen mijn abbonemet maar stop gezet zodat de bewoners in onze oude woning in ieder geval iets eerder tv zullen hebben. Dat dit nog mogelijk is ik luister constant met verbijstering naar wat de medewerkers zeggen. We bespreken het met de manager, je word teruggebeld maar aan het einde van de dag ben je nummertje 12300542 van de lijst en ben je niet teruggebeld. Ik ga vervolg stappen nemen in deze hele situatie. 

 

Groeten 

Bel gratis 0800-0402

 

Of vul je gegevens compleet in. In het account op dit forum.

(Alleen een Moderater kan die zien (is medewerker KPN).)

Hij of zij kan je dan verder helpen. 


Super bedankt joop, heb nog maar 9x gebeld naar dit nummer top info


Hier een gevalletje wat er op lijkt:

https://forum.kpn.com/internet-9/geen-manier-om-met-ons-om-te-gaan-we-zitten-al-maanden-zonder-internet-549079?postid=1375183#post1375183


Super bedankt joop, heb nog maar 9x gebeld naar dit nummer top info

Hoi @Bram Bijkerk, @joop2011 heeft ook aangegeven: OF vul je gegevens in op je profiel zodat een moderator, ik onder andere, met je mee kan kijken. Ik begrijp dat je niet meer wilt bellen, daarom zou ik je ook willen vragen om jouw forumprofiel in te vullen met de gegevens die ik nodig heb om je verder te helpen. Ik heb dan sowieso de postcode en huisnummer van je oude en nieuwe adres nodig. Hou er wel rekening mee dat dit een forum is en je niet a la minute antwoord terug zult krijgen. Geef je hier nog een reactie zodra je jouw profiel hebt ingevuld zodat ik aan de slag kan?