Skip to main content

Ik geef een verhuizing door, spreek netjes datum en tijd af (hiervoor heb ik 35 minuten in de wacht gestaan en enkele pogingen daarvoor waar ik er niet eens doorheen kwam), hang op en krijg een andere tijd en dag door. Afspraak verzetten lukt niet naar achteren. Bel weer (wederom 22 minuten in de wacht) en geeft de medewerker aan dat hij het probleem herkent en dat hij de verhuizing er wel uit wil halen en dan opnieuw boeken (daarbij wil hij uitproberen om het een dag eerder erin te zetten en dat het systeem denkt hij telt er dan een dag bij op). Ik ga niet akkoord in eerste instantie omdat ik nu als een trial en error gebruikt wordt en straks weer een half uur in de rij moet staan (m mijn uurloon tikt ook door). Er is geen andere optie...het probleem ligt weer bij mij want ik moet gaan helpen testen nu of het werkt. Er is geen andere keus en dit is toch echt de oplossing. Gevolg: ik krijg weer de verkeerde datum in de definitieve verhuizing en hang nu voor de 3e keer al ruim 15 minuten nu aan de lijn. 

De frustratie ten top 

@Andre19 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat het niet lukt om je verhuisdatum te verplaatsen. Het wordt mij nog niet direct duidelijk of de verhuizing nou naar voren of naar achter verplaatst moet worden. 

Naar voren is namelijk over het algemeen niet mogelijk. Mocht je verhuizing later plaatsvinden dan zoek ik graag uit wat ik voor je kan betekenen. 

Zou je kunnen laten weten wat de bedoeling is? 

Â