Skip to main content

Beste klantenservice,

 

Ik probeer al vanaf 19 februari te verhuizen met mijn KPN verbinding (internet en TV) maar tot op heden is dit nog steeds niet gelukt.

Na uren op de chat met de verhuis afdeling te hebben gezeten en ik denk zo’n 8 mailtjes te hebben ontvangen dat KPN met ons mee verhuisd is het nog niet gelukt!

Het probleem zou zijn dat er nog een order open zou staan in de backoffice waardoor niet alle stappen succesvol konden worden afgerond.

Ik heb alle transcripts gewaard maar hopelijk kunnen jullie die ook inlezen.

Nieuwe woning betreft een smarthome en binnenkort komt de monteur langs om deze volledig in te stellen, internet verbinding is dan vereist!

Zou graag op korte termijn een oplossing willen voor dit probleem gezien ik al 2 maanden bezig ben en dat de monteur langs komt om glasvezel aan te sluiten.

 

Mvg,

Jeroen

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Dan kunnen ze gelijk een aantal dingen controleren.


Hoi Dragons,

Bedankt voor de tip.

Gisteravond gelijk de IBAN er aan toegevoegd, alle andere info was al aanwezig.

Hoop op een snel antwoord van de back office / klantenservice.

 


Jeetje, @Meurdog, wat balen dat het doorgeven van de verhuizing zo moeizaam verloopt! Ik heb jouw abonnement er direct bij gepakt. Ik zie dat de verhuizing tegen wordt gehouden door een lopende wijziging. Deze wijziging betreft een wissel van de tv-ontvanger uit juni 2020. Deze had allang verwerkt moeten zijn! Ik begrijp uit de notities van mijn collega's dat er al een aantal keren met onze Back Office contact is opgenomen om de wijziging door te laten lopen of te verwijderen. Daar zij dit vanuit een eigen mailbox hebben gestuurd, heb ik geen inzicht in de voortgang hiervan. Ik heb één van de collega's die eerder gemaild heeft, gevraagd of zij al terugkoppeling heeft ontvangen. Ik heb haar ook gevraagd om contact met jou op te nemen.


Beste Denise, 

Bedankt voor deze aanvullende informatie. 

Het feit blijft dat we al weken aan het wachten zijn op de backoffice die een oude wijziging moet verwerken / sluiten.

Het e.e.a. kan zeker niet alvast in gang worden gezet zoals de monteurs afspraak? 

Dat als de backoffice eindelijk in actie komt we daar ook niet nog op moeten wachten.

Mvg, Jeroen


Ik heb zojuist terugkoppeling van mijn collega ontvangen. Zij geeft aan dat alle wijzigingen aan jouw abonnement iedere keer uitvallen. De reden hiervan is niet bekend. Onze Back Office is nu aan het uitzoeken waardoor dit probleem veroorzaakt wordt. Zodra er meer bekend is, dan wordt er contact met jou opgenomen. Ik snap dat je graag alvast één en ander in gang wilt zetten, maar ik ben bang dat dit niet zal gaan. Een monteur kan niets als de diensten nog niet actief zijn. Er zal daarom toch eerst onderzocht moeten worden waardoor de verhuizing spaak loopt. Op dit moment kunnen we dan ook niet meer dan dit onderzoek afwachten, sorry.


Goedemorgen Denise,

 

Je begrijpt dat alleen de woorden “onderzoek afwachten” blijven hangen bij mij… en we wachten al zo lang op de back office.

Dit is niet onze fout maar zitten wel met de problemen hier van.

Ik begrijp dat jullie willen wachten op de back office maar er zijn vast meerdere mogelijkheden om dit probleem op te lossen zoals aanmaken van nieuwe klant op het nieuwe adres bijvoorbeeld.

Wij wachten al sinds 19 februari en zijn er intensief mee bezig vanaf 1 april. 

Zijn we nu alweer 1 maand verder dat we wachten op de back office. hoe lang moet we nog daar komt het woord weer wachten?

Ja ben mij bewust van 6x het woord wachten in dit bericht.

Op het oude adres wonen wij al sinds 1 maart niet meer maar betalen wel gewoon de factuur terwijl we geen gebruik maken van jullie diensten.

Als dit niet snel wordt opgelost volgen er andere stappen zoals dat de betaling wordt stopgezet.

 

Mvg, Jeroen


Dat snap ik helemaal. Ik had ook graag een andere oplossing voor je gehad, @Meurdog, maar die heb ik niet. Jouw casus ligt bij het escalatie-team. Dit is de beste plek voor dit soort problemen. Als zij het aanvragen van een nieuw abonnement de oplossing vinden, dan zullen zij dit regelen. Ik kan dat niet doen, omdat zaken dan door elkaar gaan lopen. Ik snap dat je liever gisteren dan morgen internet hebt, maar het is toch echt wachten tot het escalatie-team met een oplossing komt.


Het beste antwoord is blijkbaar gegeven maar het probleem is nog steeds niet opgelost! Ben ondertussen nu echt verhuisd. Bedankt KPN 😞 laten we hopen dat het escalatie team niet wordt ingezet als er een grootschalig probleem zich voor doet want ze hebben nog niets van zich laten horen. Probleem (door jullie zelf veroorzaakt) is gesignaleerd, back office reageerd al weken niet en escalatie team die laat het vooral verder escaleren zeg maar. 

Mijn contract loopt af begin juni dit jaar (hussel en 2 mobiele) ik moet er nog even over nadenken.....


Er zijn weer 4 dagen voorbij en KPN heeft niets van zich laten horen!!!! Dat is niet helemaal waar, ik heb wel netjes de factuur van jullie ontvangen terwijl ik geen gebruik maak van jullie diensten en een mail dat de abonnementskosten omhoog zijn gegaan.

Na weer gebeld te hebben van kastje naar de muur kregen we te horen dat een monteur niet eerder dan 30 Juni beschikbaar zou zijn. Een levertijd van 8 dagen voor nieuwe klanten lees ik op provider check sites.

Zoals aangegeven loopt mijn contract af op 8 juni samen met 2 mobiele contracten, ik geef jullie nog heel netjes boven op de 2 maanden die ik al wacht een dag of 2 om met een oplossing te komen voordat ik ons huis en gezin volledig van KPN laat ontbinden.


Opgelost

Wij zijn aangemeld als nieuwe klant bij KPN.


Ik begrijp dat je een oplossing aangeboden hebt gekregen van onze klachtenafdeling: een nieuw aansluiting op jouw nieuwe adres. Ik ben blij om te lezen dat er een oplossing is. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten.