Skip to main content

Begin februari heb ik mijn verhuizing doorgegeven. Op 20 april had ik mijn complete alles in 1 pakket willen hebben naar mijn nieuwe woning.
Alles was netjes op mail bevestigd. Ook gaf KPN aan dat er een monteur moest komen om de aansluiting te organiseren in ons nieuwe huis. Er blijkt iets niet goed te zitten. Wat weet ik niet.
Op 14 april heb ik gebeld met KPN om te verifiëren of alles nog in orde was, en toen bleek dat er door onbekende redenen de monteur was geannuleerd.
We zijn nu 12 dagen verder. We hebben elke dag gebeld met het bekende 0800 nummer. 
We hebben het gevoel dat we van het kastje naar de muur worden gestuurd. Niemand kan ons helpen en elke dag wordt beloofd dat we terug gebeld worden. Helaas worden we nooit terug gebeld.
Thuis werken lukt niet. We werken in de reclame industrie en moeten bekabeld werken ivm zware bestanden. Ik weet niet meer wat ik mijn werkgever moet vertellen…. Telefoonlijn doet het niet en zijn dus onbereikbaar op ons vaste nummer. Zeker voor onze ouders is dit heel vervelend.
Help?

Hoi @tromboneking . Welkom op het forum.

Wat een narigheid! Wat voor verbinding is er op jouw nieuwe adres? Is dat glasvezel of koper? In het eerste geval : Is er al wel een glasvezel aansluitpunt?


beste Erwin,

Er is nog geen glasvezel op mijn adres, maar koper.
We zijn vandaag eindelijk teruggebeld door KPN. Overigens nog geen oplossing geboden.
Het bericht was dat ons dossier op de afdeling ICT ligt.
We schijnen geen signaal in ons huis te ontvangen.

Oorzaak is waarschijnlijk omdat de vorige bewoners hun internet via Budget energie hadden lopen.
Gezien het feit dat ik in februari al mijn verhuizing heb doorgegeven is het nog steeds heel jammer dat er twee maanden niets is gebeurd en nu twee weken na de verhuisdatum het probleem pas aangepakt wordt. Overigens gaf uw collega aan dat het maandag pas zeer waarschijnlijk op de afdeling behandelt wordt en dat de oplossing daarmee zeker nog niet is verholpen.


Het enige wat ik nu voor je kan doen is extra bundel op je mobiel zetten. Maar ik begrijp dat dit ook weinig nut heeft?

Ik hoop in ieder geval dat er maandag een doorbraak is.Â