Skip to main content

Op 2 november heb ik mijn verhuizing per 17 december doorgegeven aan KPN. Ik kreeg hiervan een bevestiging. Op 17 december kwam de monteur en die heeft alles aangesloten. Ik kreeg een factuur op mijn nieuwe adres voor aanvullende werkzaamheden.

Helaas is niet alles goed gegaan. Het is nu anderhalve maand later en mijn oude adres is nog steeds niet gewijzigd in mijn nieuwe adres in het KPN-systeem. Ik heb drie keer gebeld en het blijkt aan de invoering van een nieuw klantsysteem te liggen. De KPN-medewerkers hebben intern opdracht gegeven om mijn adres te wijzigen. Dat blijkt te moeten gebeuren door mijn verhuisopdracht te sluiten. Alleen er is niemand bij KPN die mijn verhuisopdracht mag of kan sluiten.

Wat moet of kan ik nu nog doen om mijn correcte adres het KPN-systeem? Ik weet het langzamerhand niet meer……….

 

@Cole Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je al zo lang bezig bent om je adres juist te krijgen. Ik controleer graag wat ik voor je kan betekenen! 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat de stand van zaken is. 


Beste Rutger,

Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels mijn gegevens in mijn profiel gezet. Ik hoop echt dat het je lukt om mijn correcte adres in het KPN-systeem te krijgen. Ik wacht vol spanning af.


@Cole Er lijkt een administratief proces vast te lopen, daarom lukt het niet om het adres juist te krijgen. 

Ik ben hierover in gesprek met mijn collega's en we proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier zo snel mogelijk delen! 


Beste Rutger. Dat is hartstikke fijn. Hopelijk lukt het om snel mijn adres te wijzigen in het KPN-systeem. Dat zou heel prettig zijn.


Beste Rutger. Heb je toevallig al een update? Ik zie dat mijn adres helaas nog steeds niet is gewijzigd. Alvast bedankt voor je reactie.


@Cole Helaas kan ik nog niet veel meer vertellen dan dat de situatie bij mijn collega's in behandeling is. Er wordt gewacht op een antwoord van de oplospartij. 

Ik verwacht komende week meer informatie. 


Beste Rutger. Bedankt voor je update. Ik ben erg benieuwd naar het antwoord van het oplospartij. Ik zal erg blij zijn als mijn adres is aangepast. Fijne avond.

 


@Cole Ik heb goed nieuws! 

Ik heb bericht van mijn collega's gehad en je adres is (eindelijk) aangepast! Als het goed is heb je hier gisteren ook bericht van ons over ontvangen. 


Beste Rutger. Ik zie inderdaad dat mijn adres is aangepast. Heel erg bedankt voor je hulp. Ik ben blij dat het is gelukt. Het heeft inderdaad even geduurd. :grinning:Â