Skip to main content

In December 2020 heb ik een verhuizing doorgegeven per 01-02-2021, maar tot op heden lukt het KPN niet om mijn abonnement te verhuizen; zit nu al 24 dagen zonder internet en telefoon en hang meerdere keren per week aan de telefoon om het geregeld te krijgen. Standaard antwoord; het ligt bij het Lions team en daar kunnen we geen contact met opnemen…… Wordt hier doodmoe van, zitten nu met 3 personen op een  4g dongel te werken (allemaal in Teams) en gaat voor geen meter.

Wordt totaal niet serieus genomen door KPN, en elke keer belofte dat ik terug gebeld wordt met een oplossing, dus NIET! KPN, wanneer wordt er actie ondernomen?

Ben ik de enige die hier last van heeft op het moment, want elke keer wordt gezegd dat het “iets” in hun systeem is.

Hi @JohnS987 ,
Welkom op het forum. Het Lion team heeft het heel druk en daardoor zijn de wachttijden langer dan je van ons gewend bent. We doen ons best om het zo snel mogelijk op te lossen natuurlijk. Het enige wat je zelf doen kunt is afwachten helaas. Als je je profiel aanvult kan ik een mail sturen met je gegevens naar het Lion team. Daar krijg ik dan persoonlijk een terugkoppeling op. 
 


Hallo Denise,

mijn gegevens zijn aangevuld, en ik heb al heel vaak te horen gekregen dat jullie het verschrikkelijk vinden wat er aan de hand is en dat ik zeker snel gebeld wordt door het Lion team; totaal niets mogen vernemen, ook gisteren en vanmorgen is er nog contact geweest met de service afdeling die dit toegezegd hebben……. De noodoplossing in de vorm van de 4g dongel is leuk, maar niet als je met meerdere in Teams besprekingen zit, door jullie heb ik nu ook problemen met mijn werkgever omdat ik niet voldoende aanwezig kan zijn in besprekingen; dat neem ik jullie dus echt heel kwalijk omdat er geen enkele vorm van communicatie is van KPN’s kant uit.


Hi JohnD987,
Voor zo ver ik weet belt het Lion team over het algemeen niet uit naar klanten. Ze zijn vooral bezig met administratieve taken zoals deze. Ik zal het Lion team een mail sturen met de vraag of ze me terug willen koppelen zodra dit gereed is.
Snap dat dit echt heel stom is en dat het zeker niet ideaal is om op deze manier te werken :persevere:.