Skip to main content

Hoi allemaal 

sorry ik spreek NOG niet goed nederlands :)ik heb een probleem. Ik heb mijn verhuizing doorgegeven en direct kreeg ik een datum wanneer eem monteur kan langskomen.ik zou hen willen opzeggen want mijn nieuwe huis is al lang voorzien met glasvezel en ik kan zelf alles snel afsluiten. Is dat mogelijk? 
Alvast bedank 

@JaNeeMischien Welkom op het forum. 

Wat goed dat je toch in het Nederlands een topic start, en nog supergoed leesbaar ook! :)

Ik controleer graag voor je of ik de monteur nog kan annuleren! Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het hier laten weten als dit is gelukt?

Dan ga ik uitzoeken of annuleren mij nog lukt! 


@JaNeeMischien Welkom op het forum. 

Wat goed dat je toch in het Nederlands een topic start, en nog supergoed leesbaar ook! :)

Ik controleer graag voor je of ik de monteur nog kan annuleren! Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het hier laten weten als dit is gelukt?

Dan ga ik uitzoeken of annuleren mij nog lukt! 

bedankt voor je antwoord en hulp. mij forum profiel is al ingevuld 👍


@JaNeeMischien Ik heb het voor je uitgezocht, en volgens mijn gegevens moet er een monteur komen om een NTU te plaatsen. 

Heb je een mogelijkheid om een foto te plaatsen van de aansluiting in je meterkast? Dan kan ik wellicht zien of er toch al een NTU geplaatst is! :)


@JaNeeMischien Ik heb het voor je uitgezocht, en volgens mijn gegevens moet er een monteur komen om een NTU te plaatsen. 

Heb je een mogelijkheid om een foto te plaatsen van de aansluiting in je meterkast? Dan kan ik wellicht zien of er toch al een NTU geplaatst is! :)

helaas maar ik kan pas woensdag volgende week een foto gaan maken. Is dat goed? 


@JaNeeMischien Als je dat kunt doen dan is dat nog op tijd. 

Ik denk eigenlijk dat de monteur wel nodig zal zijn, dus ik laat de afspraak eerst wel gewoon staan. 

Als je nog een foto kan plaatsen woensdag, en de monteur is toch niet nodig, dan kan ik hem alsnog annuleren! :)


???? 🤔 😅


@JaNeeMischien Bedankt voor het plaatsen van de foto's. Het lijkt er op dat er inderdaad wel een NT (aansluitpunt) zit. 

Ik zou alleen wel adviseren om toch de monteur langs te laten komen. Hij meet namelijk ook de kabels door, en kan nog zaken verbeteren mocht dit nodig zijn! 

Ik zou dan ook willen adviseren om het bezoek gewoon door te laten gaan! :)


@JaNeeMischien Bedankt voor het plaatsen van de foto's. Het lijkt er op dat er inderdaad wel een NT (aansluitpunt) zit. 

Ik zou alleen wel adviseren om toch de monteur langs te laten komen. Hij meet namelijk ook de kabels door, en kan nog zaken verbeteren mocht dit nodig zijn! 

Ik zou dan ook willen adviseren om het bezoek gewoon door te laten gaan! :)


okè, het lijkt toch beter om de monteur langs te laten komen 🙂 maar jammer dat ik 5 dagen zonder tv en internet moet zijn. morgen ga ik verhuizen maar het signaal krijg ik pas op mandaag. In nederland kan ik dan zeggen „helaas pindakaas” denk ik 😅


@JaNeeMischien Haha, de uitdrukking is helemaal juist in dit geval! Ik vind dat je de Nederlandse taal echt al goed beheerst! 👍

Ik had en heb helaas geen mogelijkheid om te monteur naar voren te verplaatsen, of te zorgen dat het signaal eerder actief wordt. 

Ik kan je dan ook niet anders vragen dan tot maandag af te wachten.