Skip to main content

Mijn ouders zijn op 6 juni verhuisd. Netjes3 weken van te voren verhuizing doorgegeven. Dan krijg je te horen dat ze tot 10 juli moeten wachten op de kpn. Dat is 8 weken wachten. Maar 9 juli krijgt mijn moeder een sms met het bericht dat het zou moeten werken. Nou er werkt helemaal niets. Na een X aantal keer bellen met kpn snappen ze het zelf ook niet, dus er komt een monteur op 22 juli !!! Dan wachten ze al meer dan 10 weken op een verhuizing . SCHANDALIG..

De mensen zijn 79 en 76 jaar 

Overigens de kpn weet het banknummer nog wel te vinden om de rekening af te schrijven.

Waardeloze service  

 

Richard

 

Goedemiddag @Exirion, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Als ik dat zo lees gaat er flink wat fout in het overzetten van het abonnement op een ander adres. Dat is niet de bedoeling natuurlijk! Je geeft aan dat je 3 weken van te voren de verhuizing hebt doorgegeven. Dat is inderdaad het minimale. Heb je dit online doorgegeven of telefonisch? En heb je hier destijds ook een bevestiging van ontvangen?

Verder ben ik benieuwd waarom het nu zo vertraagd is. Is er later pas een monteur aangevraagd? 

Zou je in ieder geval je Forum profiel willen aanvullen met de gegevens van je ouders? Dus naam, postcode + huisnummer (oude en nieuwe adres indien mogelijk) en klantnummer? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan gaan we voor jullie kijken!


Goedemiddag Susan,

 

Ik heb het zelf online doorgegeven op donderdag 15 mei dat is de dag dat ze de woning kregen toegewezen. Na een tijdje hoorde ik dat ze nog niets gehoord hadden. Daarop heb ik  gebeld en nu kregen ze wel een bevestiging dat was op 28 mei.  Dat je dan zegt we hebben 3 weken nodig oke, maar dit zijn er dan 6.  De monteur is nu pas toegezegd omdat ze het zelf niet meer weten.

De gegevens van mijn ouders heb ik ingevuld.


@Exirion Bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Ik zie dat het in eerste instantie een doe-het-zelf installatie was. Dit betekent dat het modem eigenlijk gewoon had moeten werken wanneer jullie deze zelf aansloten op 9-10 juli. 
In de orderbevestiging van 28 mei staat immers dat de verbinding op 10 juli gereed zou zijn. Omdat dit niet lukte is toen een monteur ingepland. I.v.m. de drukte hebben we niet eerder een plekje dan op 22 juli. 
Terugkijkende naar deze situatie had de monteur het beste meteen ingepland kunnen worden. Helaas kunnen we het nu niet meer versnellen. :disappointed_relieved:


Goedemorgen,

Er is nooit gevraagd of er een monteur moest komen of dat we het zelf moesten aansluiten. Indien wij de keuze hadden gehad was er direct voor een monteur gekozen.

Het grote probleem blijft het feit dat er 7 weken na  de bevestiging (9 weken na de 1e melding) van de verhuizing, nog steeds geen signaal binnen komt. En dat het nu nog zeker 10 dagen zo blijft.

En dat alles van een provider die claimt het beste netwerk te hebben?

Ik heb er geen goed woord voor over!!!


Het grote probleem blijft het feit dat er 7 weken na  de bevestiging (9 weken na de 1e melding) van de verhuizing, nog steeds geen signaal binnen komt. En dat het nu nog zeker 10 dagen zo blijft.

Dit klopt. Op het moment dat er een monteur wordt gepland en er is op dat moment nog geen signaal actief, dan wordt ook de signaal activatiedatum verplaatst naar de datum waarop de monteur komt. Het is duidelijk dat het geheel niet vlekkeloos is verlopen. Maar, helaas kan dit niet naar voren gehaald worden, zoals Lisa al aangaf.


Reageer