Skip to main content

Tot 1 juli 2022 was ik contractvrij bij ziggo vanwege prijsstijgingen

op 20 juni 2022 kwam er een verkoper aan de deur. Wij hebben toen de aanbieding aangenomen. Er is een mail met een bevestiging gestuurd naar ons.

 

Op 30 juli heb ik een klacht ingediend omdat het contract niet was ingegaan.

 

op 4 augustus kreeg ik een mail dat contact met me zouden worden opgenomen. Dit is nooit gebeurd.

ziggo vraagt nu een overstap vergoeding. Zowel korting als overstappen kan ik verbeten. Al met al kost die met meer dan 600 euro extra! 
 

kpn medewerkers zijn nergens voor geautoriseerd en er kan niks opgelost worden.

 

ik zou toch graag een passende oplossing krijgen, want nu is de consument (weer) de dupe. 

Dag @Isabel Louise dat klinkt allemaal niet best.  Heb je nu wel of geen internetverbinding van kpn?


Geen


En ook Ziggo werkt niet meer? 


Jawel ziggo doet het gewoon. De overstap is niet goed verwerkt door jullie. Ik lees veel soortgelijke berichtten. Is er een storing ofzo? 


Hoi @Isabel Louise en welkom op ons forum.

Ik lees dat je naar ons zou overstappen, maar dat 't niet zo loopt als je verwacht en afgesproken had met de verkoper. Gewoonlijk als je onze Overstapservice gebruikt, zeggen wij jouw oude abonnement op zo gauw je bij ons bent aangesloten.  Ik lees alleen dat je nog niet aangesloten bent en dat 't met je nieuwe abonnement niet goed loopt, dat is niet de bedoeling. 

Heb je intussen ook contact met onze klantenservice gehad? Door drukte op het forum zijn we minder snel bij je topic dan anders. Hoe staat het er nu voor?