Skip to main content

Goedemiddag, 

Deze ochtend kwamen er 3 heren aan de deur zogezegd van KPN ,aangezien ik al KPN heb en geen tijd had zijn ze bij mij weggegaan maar bij mijn buurvrouw zijn ze zelfs binnen geweest om naar het modem te kijken? Ze hadden een schaal dadels bij zich om aan te bieden. Kunnen jullie kijken of dit echt medewerkers van KPN waren want ik heb er een vreemd gevoel bij

@Maccie1971 Welkom op het forum. 

Goed dat je hier scherp op bent! Op het moment dat een KPN medewerker aan de deur komt en zij worden gevraagd om hun identiteit aan te tonen moeten zijn een pasje kunnen laten zien. Voor de volgende keer is dit wellicht al een tip. 

Ik zoek graag uit of dit inderdaad collega's zijn geweest. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje willen geven als dit gelukt is? Dan kan ik dit uitzoeken. 


Hi Rutger, 

Als het goed is, heb ik het forum profiel ingevuld, mocht er nog iets nodig zijn om het uit te zoeken dan hoor ik het graag. 


@Maccie1971 Bedankt voor het invullen van je profiel! 

Ik heb navraag gedaan bij een collega met de vraag of we dit kunnen achterhalen. Zodra ik terugkoppeling heb zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten! 


@Maccie1971 Ik heb navraag gedaan en er is inderdaad een team in de regio geweest die een actie heeft gehad met het uitdelen van dadels! 

Mocht je nou in de toekomst twijfelen dan kun je altijd naar legitimatie vragen, deze moeten zij kunnen tonen.


Misschien zie ik het verkeerd, maar er heerst volgens mij een Corona Pandemie op deze aardkloot en lopen de besmettingen op, de hele wereld roept, werk thuis, houd afstand en kom niet en anders zo min mogelijk bij elkaar over de vloer en KPN laat 3 man bij elkaar zieltjes proberen te winnen en deelt dadels uit, wat the f*ck denkt men daar nu zelf van.🤬😡🤬😡


Niet alleen KPN hoor, had gisteren een “Essent” ronselaar aan de deur.

Omdat mijn deur intercom op dit moment niet goed functioneert kom ik dan zelf aan de deur.
Na een kort gesprek geef ik aan dat ik niet geïnteresseerd ben.
Maar men blijft volharden in hun verkooppraatjes.   Kwam er nog een 2e gast bij.
Allebei ook niet eens een mondkapje op. Heb de deur voor hun neus dicht gedaan.

Heel irritant allemaal.


Ik heb een sticker onder de deurbel, ze bellen niet aan en de eerste die wel durft krijgt de wind van voren en een verzoek zich te melden bij een opticien.