Skip to main content

Ben nu een week of 4 bezig een telefoonlijn te krijgen. De ene helft van KPN zegt geen probleem de andere helft zegd dat er een onderzoek nodag is. Ondertussen gebeurt er niets. Wat kan ik doen?

Vul je profiel aan en medewerkers kunnen gericht met je meekijken. Het kan enkele dagen duren. Ik neem aan dat je een aanvraag hebt gedaan en je nu al lange tijd niets meer hebt gehoord?


Welke details wilt u weten? Ik heb een telefoon of 10 met KPN gehad.  Ik heb een KPN pincode ****** met optie 4 ontvangen door nummer  *****  te bellen.

 

Helpen deze details

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik ben geen medewerker maar een klant. Door u profiel in te vullen kunnen medewerkers u makkelijker helpen zodat en dieper in de zaak duiken. Het telefoonnummer wat u heeft gekregen met pincode is in mijn ogen prima afdeling met medewerkers die veel verstand hebben. Ook op het forum zitten degelijke medewerkers.

Wat is volgens hen de huidige stand van zaken omtrent u casus?


Wat verstaat U onder profiel? Er zijn volgens mij 3 opties. 1 Iemand komt om de lijn aan te sluiten, het vroegerenummer was ********. 2 Iemand komt om de zaak te bestuderen. 3 er gebeurt niets. 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Als u uw profiel hier niet invult kan de KPN medewerker van het forum, die hier nog komt, niets voor u doen. Met die gegevens geeft u toestemming om in uw administratie te kijken, zonder niet.

Heeft u al internet van KPN? En wilt u daar een vast nummer bij?

Of wilt u alleen een analoge PSTN aansluiting?


Als ik de vraag zo zie dan staat het niet in de juiste afdeling van dit forum.

Het gaat om een koperlijn voor telefoon ? of internet ?

Is het een ouder huis, dan is er zeeeeer waarschijnlijk als eens een aansluiting geweest nl.

Bij een nieuwer huis <10 jr. is dat anders.

Wat zegt : https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/


Telefoon daarna internet.  Huis ongeveer 100 jaar.

 

Wat is volgens U het beste forum?


Wat bedoel met “telefoon daarna internet”? Die volgorde is technisch bijzonder lastig en voor jou ook behoorlijk duur. Een enkelvoudige analoge pstn telefoonlijn kost bijna net zoveel als internet met telefoon.

Als je nml eerst alleen telefoon hebt (pstn) en daarna later internet erbij neemt, dan moet je telefoonaansluiting eerst helemaal stopgezet worden. Daarna kan internet met telefoon (DSL + VoIP) pas worden geleverd. Je betaalt dan ook weer aansluitkosten.

Als je telefoon wilt kun je beter een mobiel abo nemen met onbeperkt bellen. Dat is véél en véél voordeliger dan een vaste telefoonaansluiting zonder internet.


@Barongcw Welkom op het forum. Ik begrijp dat je een aanvraag hebt gedaan maar dat het niet helemaal duidelijk is wat de situatie is. Heb je een aanvraag gedaan voor een telefoonlijn via www.mijnaansluitingen.nl? Of heb je een aanvraag gedaan voor een (PSTN) telefoonverbinding bij KPN? Op het moment dat het de eerste situatie is dan kun je het beste even contact opnemen met KPN Netwerk, zij kunnen meer informatie verstrekken over het aanleggen van aansluitingen. Mocht het de tweede situatie zijn, zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat de stand van zaken is. 


De KPN heeft me een copy van een mail gestuurt met details. die zou al eerder verstuurt moeten zijn maar is nog nooit aangekomen. we wachten nu af