Skip to main content

Manager of teamleider per direct contact opnemen anders worden alle abonnementen geannuleerd 

@J.vW op dit forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig.  Wat is er aan de hand?


Dat annuleren moet u dan meteen maar doen. Want er zal zomaar geen contact opgenomen worden denk ik...


Jaa denk inderdaad ook dat het annuleren wordt ze komen toch nooit hun afspraken na


Betaal ook niks meer laat ze maar een deurwaarder sturen om hun geld te halen


Jaa denk inderdaad ook dat het annuleren wordt ze komen toch nooit hun afspraken na

@J.vW, het is voor ons als mede KPN klanten allemaal een beetje duister , wat is er aan de hand? Tot nu toe bent u daar niet duidelijk in. Let wel, dit is een forum voor KPN klanten onderling, zie ook @Joep1965 , waar op gezette tijden een moderator (een KPN’er) mee leest maar geen probleem oplosser is. Lezers alhier kunnen u mogelijk wel op weg helpen, maar niet zonder te weten wat er aan de hand is. 


Betaal ook niks meer laat ze maar een deurwaarder sturen om hun geld te halen

Dat zou ik niet doen @J.vW , gaat je altijd geld kosten. Je kunt natuurlijk wel restitutie vragen voor niet geleverde diensten. 


Ik heb 1,5 jaar lang internet + tv en mobiel abbonement gehad hierbij had ik recht op 12,50eur korting per maand deze heb ik nooit gekregen kwam ik na 1,5jaar achter toen ik belde werdt er gezegd dat ik dit zelf moet nakijken of dit allemaal klopt en dus zelf verantwoordelijk ben voor hun administratie nou goed verlies genomen het is niet anders. Helaas is de wifi bij ons in huis behoorlijk slecht dit besproken met de klantenservice omdat mijn abonement ook toe was aan verlenging hierbij met de klantenservice afgesproken dat er een monteur langs komt met 3 van de nieuwste wifi punten om deze te kosteloos te vervangen voor mijn 2 verouderde wifi punten nou goed afspraak gemaakt dat de monteur langs komt om deze 3 punten te leveren en te instaleren en de oude mee te nemen nu was de monteur hier en die geeft aan wifi is prima in huis je krijgt geen 3 nieuwe wifi punten tenzei je ze koopt bij mij. Bovendien kreeg ik een grote mond van meneer en gaf hij aan “ik ben een echte rotterdammer ik ben nu nog netjes en redelijk” de beste man mijn woning uitgezet en contact opgenomen met de klantenservice zei zeggen dat er niks vermeld staat over de 3 wifi punten die vandaag geinstaleerd zouden worden en dat ik wordt gebelt door de manager oftewel de medewerker die mij de verlenging telefonisch heeft verkocht heeft een loze belofte gedaan.

nadat ik later vandaag terugbelde wanneer ik gebelt zou worden door de manager werdt er verteld dat er helemaal geen afspraak stond voor de manager om mij te bellen weer een loze belofte dus. Toen kreeg ik opnieuw iemand van de klantenservice aan de telefoon dat ze niks kunnen doen voor mij en dat ik of alles maar moet opzeggen of moeten wachten tot het abbonement van start is gegaan (de verlenging) en dan opnieuw contact op moet nemen.


Of er u is teveel beloofd of u heeft het verkeerd begrepen.  Een abonnement voor thuis is niet te verlengen.  Hooguit kan het omgezet worden naar een nieuwe abonnementsvorm.  Wifipunten worden ook niet omgeruild voor andere versies omdat er geen verouderde zijn. Alle experia wifi's of SuperWiFi's zijn actueel.  Het kan u misschien zijn toegezegd maar backoffice draait dat gewoon terug. Uiteraard had dat gecommuniceerd moeten worden.  


Goedemorgen @J.vW en welkom hier op ons forum.

Ik vind het lastig om hier iets over te zeggen om heel eerlijk te zijn. In principe bellen managers geen klanten terug dus er is of een loze belofte gedaan, of er is sprake geweest van miscommunicatie. Hoe is de wifi nu dan nadat de monteur bij je is geweest?