Skip to main content

Geachte heer mevr 

Ik heb last van happerent en achterlopend beeld bij online gamen op de ps 5!! vooral met call of duty ik heb alles bekabeld speel op 500mb om te kijken als dat het probleem is!!! Maar nu ben ik erachter gekomen na een half jaar dat als er meerdere dingen via de modem zoals tvs en ook wifi b.v youtube dan word het voor mij onspeelbaar op de ps5 begint te happeren en loopt achter dat na 10 keer uitproberen met alles aan en zonder alles blijkt dat daar de vertraging en happering wegkomt neem aan dat dat normaal helemaal nie mag met glasvezel en wat is de oplossing!!!!

Welk type modem heb je?


Dag @Raimonhemme Welkom hier op het KPN Forum! Goed dat je dit meldt. Kun je wat meer vertellen over je probleem? De leden van onze community denken heel graag met je mee en kunnen je goed advies geven. Hoe meer informatie je geeft, makkelijker dat wordt. Kun je bijvoorbeeld vertellen hoe je thuisnetwerk er uitziet? Welke Experia Box heb je, wat heb je er op aangesloten en hoe heb je alles aangesloten?  


Een xperia box 12 2 tv s zijn erop aangesloten en een ps5 rechtstreeks bekabeld met cat7 alles is bekabeld blijkbaar kan de modem het niet aan zou je zeggen 


De Box 12 hoort het prima aan te kunnen, @Raimonhemme. Je ervaart dus alléén problemen met de bekabeld aangesloten PS5? Tv-kijken gaat goed, internet gebruiken verder ook? En je hebt glasvezel, begrijp ik? 


Ja klopt probleem doet zich alleen voor onder het gamen en hebben glasvezel reactie spel zoals call of duty coldwar kogels wat niet aankomen vetraging in beeld ze zien mij eerder ik heb dat nooit gehad onder gamen met de ps4 maar toen hadden wij nog telfort snap het niet 


Nou bargezellig het is nu annoo 2022 ik heb hetzelfde probleem maar dan met de xperia box 12 ik speel op de ps5 glasvezel 500 mb down en up voor gamen kpn echt waardeloos andwoord wat je krijgt snelheden haalt hij klopt ook na de speedtest gedaan te hebben ik speel via kabel als er meerdere gebruikers gebruik maken van de modem zoals tv of youtube dan happerend beeld geluid lag in spel call of duty coldwar vertraging krijg ze niet dood lag erin zien mij eerder echt een drama maar abbonementje wel bijna 80 euro in de maand maar fatsoenlijk gamen met een reactie spel kan niet dat noemen ze glasvezel 🤣🤣🤣🤣sorry maar voor game ervaring waardeloos

 

Admin: met je eigen topic samengevoegd


Hi @Raimonhemme, balen zeg dat het gamen nu voor geen meter gaat :slight_frown:

Je geeft aan dat je dit met de PS4 nooit hebt gehad, maar dat je toen bij Telfort zat. Telfort leverde over exact dezelfde lijn als wij, dus na je overgang naar KPN is er niets aan je verbinding gewijzigd. Heb je de PS4 nooit gebruikt na de omzetting naar KPN?