Skip to main content

Ik heb mijn experia box vervangen volgens de stappen. 

De lampjes worden allemaal groen op de box. Dan wordt die van het ethernet rood en valt het oranje lampje van het NT kastje uit en blijft het power lampje groen van de experia box.

Daarna valt de experia box uit. 

Oude modem weer aangesloten en die werkt weer gewoon.

Ik ben de hele avond bezig geweest, maar ik krijg de nieuwe box niet werkend. Hopelijk kan iemand mij helpen. 

Welke experiabox heb je nu dan en heb je die van kpn gehad? Als je die via marktplaats hebt en hij is niet voor een kpn abonnement gebruikt dat zal ie het nooit gaan doen.


Ik heb nu de experia box v10 origineel van kpn. 


En wat mankeert er aan de oude box dat je hem om wilt ruilen? En ... normaal moet je die op het PostNL punt meteen inleveren. Anders krijg je de nieuwe box niet mee. Hoe is dat bij u gegaan?


Bij de oude heb ik slechte wifi met nog geen 2 mbps. Op advies van kpn heb ik een nieuwe modem gekregen waarbij de WiFi beter zou zijn. Heb de nieuwe opgehaald en moest de oude ook inleveren. Was hem vergeten en moet ik nog inleveren. Ben er nu nog wel heel blij mee. Als die nieuwe werkt lever ik de oude in. 


Goedemiddag @Schopscholten en welkom hier op het KPN forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en goed dat je dit kenbaar maakt! Wat is op dit moment de stand van zaken, heb je alles inmiddels werkend gekregen of kan ik je nog ergens bij helpen? Mocht dat laatste het geval zijn, zou je dan je forumprofiel voor me in willen vullen (en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan)? Dan kijk ik graag eens met je mee richting een oplossing!


Inmiddels de witte 10 modem vervangen voor de zwarte 12. Stekkers eruit en stekkers erin. En hij werkt meteen. Conclusie kapotte modem denk ik. Wel wat haperingen in de WiFi. Inmiddels middels telefonisch contact met kpn wat instellingen veranderd, omdat de ondersteuning van WiFi 6 op deze nieuwe modem niet door alle apparaten wordt ondersteund. Nu dus teruggezet naar wifi 5.

Hopelijk is het probleem en haperingen in de WiFi opgelost.

@JanZ_ 


Fijn om te lezen @Schopscholten en bedankt voor de terugkoppeling! Mocht je ons nog eens nodig hebben dan, laat het dan vooral weten :)


Reageer