Skip to main content

Beste KPN 

Sinds gisteren hebben wij geen enkele dienst omdat de experia v12 modem stuk is! Er werd door jullie collega een vervangend exemplaar in orde gemaakt en deze zou ik vandaag kunnen ophalen!  Nu is het 16.45 en nog steeds geen afhaal sms met track en trace! Al tig keer gebeld met jullie KS maar elke keer van kastje naar muur gestuurd. Ik ben het spuugzat!  Is dit hoe jullie met loyaal klanten omgaan?! Belofte niet waarmaken.  Thuis heb ik internet nodig voor mijn werk en de 5g dekking MOBIEL is waardeloos.  

 

Ik eis dat jullie zsm een modem hier bij mij thuis bezorgen! En anders is de keus goed helder voor mij, stap ik met 2 mobiele abonnementen en alles thuis pakket over naar een ander provider die wel hun belofte nakomt!

 

Elke keer doen jullie medewerkers vaag over de track en trace! Ik heb niks ontvangen behalve een sms gisteren dat de modem vandaag na 15.00 afgehaald kon worden op een postnl service point!

 

Dus wat gaat u doen KPN?!

@Aniel NUESINK Oh dat is vervelend dat je geen internet hebt. Ik heb vorige week een modem wissel gehad en na een SMS van KPN moet je ook een SMS gekregen hebben van PostNL. Zie als voorbeeld de 2 Sms’en welke ik gehad had. Hoe laat had je gisteren gebeld met de KS van KPN. Wellicht was het te laat op de dag waardoor je modem wellicht morgen pas komt. Daarnaast kan je altijd kijken of je modem al bij PostNL punt ligt. 
 

 


Communication from kpn. The only message i received! 


@Aniel NUESINK zo te zien was het wel wat later ik de avond, dus zou kunnen dat de modem toch pas morgen komt. Misschien toch even langs gaan vandaag of de modem er toch misschien ligt of anders eventjes bellen met de Primera. Scheelt een loopje of ritje. 


Primera eglantier personeel is zo onbeschoft als de tandjes. Te lui om van hun luie reet af te komen en te kijken of er een pakket ligt van KPN. Zojuist net gebeld! 

 

En bedankt hé KPN. Ik ga overstappen.  Deze waardeloze belofte hadden jullie maar niet moeten maken!


Primera eglantier personeel is zo onbeschoft als de tandjes. Te lui om van hun luie reet af te komen en te kijken of er een pakket ligt van KPN. Zojuist net gebeld! 

Dat vind ik nogal logisch dat ze dat niet doen. Als ze daar aan gaan beginnen kunnen ze wel iemand extra aannemen om de hele dag de telefoon op te nemen voor klanten van PostNL om te kijken of hun pakketje er ligt.


Hele geschikte lui daar bij de Primera, het is maar net hoe je ze benadert.

 


Hoi @Aniel NUESINK . Welkom op het forum.

Spijtig dat het allemaal zo verloopt. Heb je ondertussen wel een nieuw modem?