Skip to main content

Als het zo moeilijk om is privé schriftelijk contact te maken, ook voor delicate kwestie, dan communiceren wij maar zo. KPN heeft fouten gemaakt bij mijn glasvezel internetaansluiting waardoor ik 3,5 maand lang nog geen 200 mb op een 500 mb abonnement ontving. Na echt uren telefonisch contact (zoeken) op eigen kosten met de klantenservice van KPN (lange wachtrijen, heb je iemand wordt na het aanhoren van je klacht ineens de verbinding verbroken en kun je weer een half uur bezig zijn om iemand te spreken te krijgen) krijg je iemand te spreken die z'n best voor je wil doen maar dan ben je ook weer 2 uur verder voordat alle testjes op afstand zijn afgerond, de analyst op de achtergrond die de klantenservice adviseert er ook niet meer uitkomt en de klantenservice uitgevogeld heeft hoe een monteur in te plannen wat vervolgens ook weer niet volgens de afspraak ging. U raad het al; weer contact met de klantenservice. Echter vandaag de KPN monteur langs gehad en volgens de bon is het volgende aan de hand:

Opmerking monteur 

* klant heeft een 500mb aansluiting 

* Problemem met snelheid 

* meting op klant locatie net geen 200mb 

* test opselling pop ook hier net geen 200mb 

* Infra klopte niet juiste gegevens door gegeven 

* bij de test opstelling ook geen 500mb zelde als op klant locatie 

* in overleg met infra poortwissel uitgevoerd 

 

Kortom geen zaken waar ik iets aan kan doen maar volledig de fuck up van KPN. Ik heb dus maanden betaald en totaal niet gekregen wat ik mag verwachten en stel hierbij KPN dan ook in gebreke waarbij de vriendelijke vraag aan KPN is: wat gaan we hier aan doen? 

 

Met vriendelijke groet,

 

Trajanus

Goedemiddag @Trajanus, Ik wil je als eerste van harte welkom heten op het Forum.

Wat vervelend dat jouw internetsnelheid niet voldoende is, goed dat je hier over aan de bel trekt. Gelukkig wordt er aan een oplossing gewerkt. 

Even wat context over het forum: Het KPN Forum is er op gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. Klanten gaan hier met elkaar in gesprek en helpen elkaar. Ik ben een moderator en werk voor KPN. Een moderator zorgt dat de gesprekken op het Forum netjes verlopen en dat alle informatie snel vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan een antwoord, maar iedereen die het topic vindt.

Vragen over vergoedingen en tegemoetkomingen zijn vaak erg individueel en om die reden misschien beter op hun plek bij de klantenservice, met wie je persoonlijk contact hebt.

Echter begrijp ik dat jouw ervaring met onze telefonische klantenservice niet positief is geweest. Ik wil je daarom graag hier alvast helpen, zou je voor mij jouw postcode en huisnummer willen toevoegen aan jouw profiel? Dan kan ik de monteurs bon controleren en gegevens verifiëren. 

Als er nog andere vragen zijn hoor ik het graag. Je bent altijd welkom op het Forum. 


kpn vergoed dat soort dingen niet. hoe ik dat weet. ik lees al 2 jaar mee mee in deze forum. en nog nooit een bericht gezien. 

als “hoera kpn heeft me eindelijk vergoed omdat ik mijn snelheid niet haalde”

 

alleen als je weken of maandenlang geen internet heb gehad kan je een vergoeding van ze verwachten. 

je kan je tijd beter besteden aan iets anders. als je 200 mbs binnenhaalt dan zou je misschien kunnen downgraden naar 200. als je perse 500 wilt halen. dan miss proberen bij een andere provider. 

 


Hallo @Darkie117 Wij kunnen de privé berichten niet lezen, en meestal lees je hier alleen misstanden.

Er zijn maar weinig mensen die naar een community komen om te juigen van 🍀 geluk omdat het allemaal zo goed is gegaan. 
Gelukkig gaat het vaker goed dan fout.
Hopelijk komt er snel een oplossing @Trajanus 

Fijne avond! 


@Trajanus ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Kunnen we nog iets voor je doen?

 

kpn vergoed dat soort dingen niet. hoe ik dat weet. ik lees al 2 jaar mee mee in deze forum. en nog nooit een bericht gezien. 

als “hoera kpn heeft me eindelijk vergoed omdat ik mijn snelheid niet haalde”

Als jij bekabeld 500 Mbit/s moet kunnen halen, maar je krijgt maar 200 Mbit/s, dan vergoeden we dit zeker wel hoor. 


Reageer