Skip to main content

Beste KPN,

Ik ben nu 2 weken bezig om na mijn verhuizing een glasvezel aansluiting te krijgen.

Het probleem is dat het lampje glas niet brand op het glasvezel kasje.

Volgens de monteur komt dit door dat de aansluiting in de Pop-kast niet goed of gemaakt is.

Ik ben nu 4 monteurs verder en niemand kan deze Pop-kast in.

Kunnen jullie nu A.U.B. iemand sturen die wel de Pop-kast in kan.

 

Bij de klanten service en Kpn Netwerk kom ik er niet uit deze mensen kunnen niks anders dan een monteur sturen. En die kan de Pop-kast niet in.

Kan iemand mij vertellen wie binnen Kpn mij verder kan helpen.

@P.R. Dan lijkt het mij toch de bedoeling dat KPN Netwerk iemand stuurt die wel in de POP-kast kan komen, toch ? Hebben al die monteurs geen verdere actie ondernomen dan ?


Hoi @P.R., welkom op ons forum.

Het loopt niet soepel met jouw glasvezelaansluiting op je nieuwe adres lees ik, dat is jammer. Werkt je verbinding wel op het nieuwe adres of zit je nu zonder internet? Heb je contact met KPN Netwerk gehad of met onze KPN klantenservice? Als het echt om de aanleg van de aansluiting gaat, dan moet je bij KPN Netwerk zijn. KPN Netwerk is de partij die de aanleg (en het beheer) van de glasvezelverbindingen doet. Dit forum is van KPN als provider, wij zorgen voor het signaal op de lijn zo gauw deze klaar is. 


Kpn netwerk heeft mij doorverwezen naar jullie.

Ik heb nu begrepen dat omdat ik een nieuwbouwwoning heb jullie over alles gaan.

Ik vraag niet veel van kpn, kpn netwerk en VolkerWessels alleen maar of iemand van deze bedrijven de Popkast kan open maken en mijn verbinding kan aansluiten. 

Dit moet toch niet zo moeilijk zijn?

En het is natuurlijk belachelijk dat ik zelf hier tijd en geld in moet stoppen.

Open gewoon de Popkast!!!

 

 


Via deze pagina Contactformulier | KPN Netwerk kun je je vraag en/of klacht online deponeren. Ook staan hier de "veelgestelde vragen".

PS: Als je tevens vermeld dat het glaslampje nog nooit gebrand heeft, dus de lijn nog niet actief is, valt misschien bij iemand daar een 50 euromuntstuk 🙃


@HansaanZet 

Bedankt dat je mee denkt.

Maar ik heb al meerderen contactformulieren ingevuld waar ik vooralsnog geen reactie op heb gehad.

 

Ook heb ik niet het idee dat Kpn Netwerk niet weet wat ze moeten doen, maar ze kunnen deze popkast niet in.

Kennelijk moet een monteur van VolkerWessels dit doen. Maar die zeggen omdat ik een nieuwbouwwoning heb dat Kpn Netwerk dit moet doen.

En zo blijft het cirkeltje rond gaan.

Ik snap niet dat deze bedrijven niet even met elkaar een afspraak kunnen maken op een kast te openen.


Er komen hier meer klachten binnen over het "fenomeen" Volker-Wessels. Dit bedrijf werkt toch echt in opdracht van KPN Netwerk, dus dit soort problemen dienen door KPN netwerk opgepikt te worden en gedelegeerd te worden aan Volker-Wessels. Het kan niet zo zijn dat jij als klant daar tussen moet gaan zitten. Kom ik eigenlijk weer terug bij mijn eerste vraag ; 

Dan lijkt het mij toch de bedoeling dat KPN Netwerk iemand stuurt die wel in de POP-kast kan komen, toch ? Hebben al die monteurs geen verdere actie ondernomen dan?

Misschien kun je hier je probleem nog eens droppen VWT Serviceportal | Direct contact opnemen met VolkerWessels Telecom (vwtelecom.com) en dan niet een keer maar dagelijks !😉

Misschien dat @Ward_ nog een oplossing heeft hoe dit te handelen ?

 

 


Ik vind dat je als klant niets met onderaannemers te maken hebt, maar alleen met KPNNetwerk of met je provider KPN, als glas er al ligt en is aangesloten.


@JanD

Dat vind ik dus ook.

Maar je gelooft het niet maar ik rij vanmiddag mijn straat in staat er een monteur van Kpn Netwerk bij de popkast.

Ik heb deze monteur gelijk aangesproken en wat denk je zou deze monteur de popkast in kunnen?

Goed geraden dat kon hij niet.

Stuur nou gewoon iemand die de popkast in kan. Dat moet toch niet zo moeilijk zijn

 

Admin: bericht aangepast ivm huisregels


@P.R. Ik vind het rot dat het zo moeizaam verloopt. En ik begrijp goed dat de emoties en frustraties daardoor oplopen. Ik wil je wel vragen om het netjes te houden, dat staat ook in onze huisregels voor het gebruik van ons forum.

Vul je daarnaast je gegevens in je forumprofiel in? Dan kijk ik naar wat ik voor je kan doen.


@Alexandra bedankt dat je me helpen.

Met netjes houden bedoel je denk ik dat ik Kpn prutsers noem.

Prutser betekent iemand die slecht werk levert wat hier overduidelijk gebeurt is.

Maar ik moet wel eerlijk zijn en bekennen dat het Kpn Netwerk is die prutsers zijn.

Maar ik blijf het raar vinden dat ik als klant van Kpn zelf meerdere bedrijven moet bellen om mijn storing op te lossen. Kpn zou voor mij alles moeten regelen.

Tevens heb ik de storing ZELF opgelost. het probleem was dat de patch kabel in de Pop-kast niet aangesloten was.

Dus wat Kpn Netwerk niet gelukt is is mij wel gelukt!!!!!! dus met andere woorden ik als klant heb het werk van Kpn Netwerk gedaan.

 

Voor Kpn Netwerk heb ik nog de volgende tip. Vertel aan de monteurs dat ze met de HS1 sleutel de Pop-kast in kunnen. alle monteurs hebben deze sleutel gewoon bij zich. 

 

En voor wie de score bij houd uiteindelijk zijn er voor mij vier monteurs langs geweest en heb ik er twee op straat aangesproken (die voor ander klanten met het zelfde probleem kwamen) die allemaal niet de Pop-kast konden openen terwijl ze de sleutel gewoon hebben. 

Â