Skip to main content

De voeding van het glasvezel signaal uit de meterkast valt regelmatig uit. Na vandaag weten we zeker dat het de voeding betreft. Houdt ook in dat we telefonisch niet bereikbaar zijn. Veel tv en internet kijken we niet, maar we horen en merken dat we vooral telefonisch niet bereikbaar zijn; in deze tijd is dat zeker niet prettig! Graag zien we een monteur om de voedingskast (en de adapter) te vervangen. MvG Thl Scholten

Hoi @THL Scholten Welkom hier op ons KPN Forum. Fijn dat je erachter bent wat de oorzaak van de wegvallende verbinding is. Ik kan helaas geen nieuwe voedingsadapter toesturen van het glasvezelkastje, dus ik vermoed dat een monteur langs zal moeten komen. 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even mee wat de snelste oplossing is. 
 


Dag Lisa, het profiel is aangevuld. Voor maandag is nu een monteur ingedeeld; die zal kijken of het aan de adapter of aan de voeding ligt. Wat we hebben kunnen checken is dat de adapter vooralsnog stabiel blijkt te zijn, maar de aansluiting met de voeding is erg fragiel is.


Fijn dat er ook al een monteur is gepland, THL! Dan ga ik er vanuit dat het helemaal in orde komt :)


Vanochtend in 5 minuten geregeld: voeding+adapter zijn vervangen.

We gaan er van uit dat het probleem nu is opgelost!

‘we all can do better’ - Jim Jeffries


@THL Scholten Bedankt voor de terugkoppeling. Goed om te horen dat het zo snel geregeld was.:muscle:
Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden.Â